Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror nu også, at der er noget rigtigt i det lægen siger. Der er da stort forskel på hvor mange gange om dagen jeg tisser.
Jeg ville lige vente og se tiden an. Hvis han har det godt og ikke har ondt, så er der sikkert ikke noget galt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabsy skriver: Jo jo men Ghana varme i en flyverdragt??.. Kan sagtens følge dig, men følte bare han "fejede" mig af..
Jo jo men Ghana varme i en flyverdragt??.. Kan sagtens følge dig, men følte bare han "fejede" mig af..
Ja det er rigtigt, det e slet ikke det samme. Kan godt forstå at det er frusterende at man ikke føler at man bliver taget alvorligt når man ringer, der er jo en grund til at man ringer.
Håber at din søn er okay
kekp skriver: Ja det er rigtigt, det e slet ikke det samme. Kan godt forstå at det er frusterende at man ikke føler at man bliver taget alvorligt når man ringer, der er jo en grund til at man ringer. Håber at din søn er okay
Sabsy skriver: Det var ikke for at feje din ide af, fordi den kunne være mulig nok, men det var bare hans måde at sige det.. Han har tisset én gang på snart to døgn.. Meget lidt men det kom..
Det var ikke for at feje din ide af, fordi den kunne være mulig nok, men det var bare hans måde at sige det.. Han har tisset én gang på snart to døgn.. Meget lidt men det kom..
Det er da godt at der kommer lidt. Men du kan jo altid kontakte egen læge imorgen hvis der ikke kommer mere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128