Intet urin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

Sabsy

Hej,

Min søn går uden ble og er 2 1/2år - men han har slet ikke tisset idag
Han har drukket en halv Coca Cola (vi spiste frokost på McD) og 1 1/2 liter vand..

Skal jeg ringe til lægevagt, eller er det normalt??
Han klager ikke over smerter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville helt klart ringe lige og høre ad hvad de siger...

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

Wampires skriver:

ville helt klart ringe lige og høre ad hvad de siger...

Lægen sagde at det nok var helt normalt.. Ringer igen senere tror jeg - det er jo ikke normalt..

Anmeld

2. marts 2013

B&J

nej det lyder slet ikke normalt især ikke når han har drukket så meget.... håber i finder ud af hvordan og hvorledes

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

B&J skriver:

nej det lyder slet ikke normalt især ikke når han har drukket så meget.... håber i finder ud af hvordan og hvorledes

Lægen sagde at når han har leget i flyverdragt det meste af dagen er væsken fordampet.. Kunne ikke lade vær med at grine..

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Sabsy skriver:

Lægen sagde at når han har leget i flyverdragt det meste af dagen er væsken fordampet.. Kunne ikke lade vær med at grine..

Øhhhh hvad?????????  den har jeg ikke hørt hvordan kan det fordampe???? hvad så med os ander når vi er ude og lege med børne mit fordamper skisme ikke hahaahahah

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

B&J skriver:

Øhhhh hvad?????????  den har jeg ikke hørt hvordan kan det fordampe???? hvad så med os ander når vi er ude og lege med børne mit fordamper skisme ikke hahaahahah

Fordi han fik varmen, så fordampede det.. Ja ja, jeg tror sku også jeg skal læse til læge...

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Sabsy skriver:

Fordi han fik varmen, så fordampede det.. Ja ja, jeg tror sku også jeg skal læse til læge...

det tror jeg også jeg skal.... det lyder da mærkeligt.... især når han slet ikke har tisset det kan jeg slet ikke få til at passe

Anmeld

2. marts 2013

kekp

Sabsy skriver:

Det lyder mærkeligt men tror faktisk at der er noget rigtigt i det han siger. Jeg var i Ghana for nogle år siden, og jeg havde flere dage, hvor jeg virkelig havde det varmt, der kunne jeg gå en hel dag uden at tisse, simpelthen fordi jeg svedte det ud.

Men synes da bestemt at du skal være obs på om han får tisset, jeg ville også være bekymret hvis det var min søn.

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

kekp skriver:

Det lyder mærkeligt men tror faktisk at der er noget rigtigt i det han siger. Jeg var i Ghana for nogle år siden, og jeg havde flere dage, hvor jeg virkelig havde det varmt, der kunne jeg gå en hel dag uden at tisse, simpelthen fordi jeg svedte det ud.

Men synes da bestemt at du skal være obs på om han får tisset, jeg ville også være bekymret hvis det var min søn.

Jo jo men Ghana varme i en flyverdragt??.. Kan sagtens følge dig, men følte bare han "fejede" mig af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.