Har det svært, med sørgelige debatter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Skriver ano, da jeg selvfølgelig ikke vil hænges ud..

Men jeg ved ikke om jeg er den eneste om dette, har bare utrolig meget brug for at komme ud med det.

Det er sådan at det jo ingen hemmelighed er, at der er mange sørgelige debatter .. Folk mister eller man kan ikke blive gravid osv.
Og jeg læser dem ALLE! Men har utrolig svært ved at komme med noget tilbage ..

Det har jeg det en smule dårligt over, men ved bare slet ikke hvad jeg skal skrive, fordi jeg aldrig selv er kommet i de situationer. Jeg vil gerne prøve og hjælpe med berolige folk, men aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive til dem der har dårlige oplevelser ..

Måtte ud med det, for det en smule dårlig overfor jer .. Jeg læser og læser bare med og har ondt af jer, men kommer aldrig med noget..

Er jeg virkelig den eneste der har svært ved de? 

præcis på samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Skriver ano, da jeg selvfølgelig ikke vil hænges ud..

Men jeg ved ikke om jeg er den eneste om dette, har bare utrolig meget brug for at komme ud med det.

Det er sådan at det jo ingen hemmelighed er, at der er mange sørgelige debatter .. Folk mister eller man kan ikke blive gravid osv.
Og jeg læser dem ALLE! Men har utrolig svært ved at komme med noget tilbage ..

Det har jeg det en smule dårligt over, men ved bare slet ikke hvad jeg skal skrive, fordi jeg aldrig selv er kommet i de situationer. Jeg vil gerne prøve og hjælpe med berolige folk, men aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive til dem der har dårlige oplevelser ..

Måtte ud med det, for det en smule dårlig overfor jer .. Jeg læser og læser bare med og har ondt af jer, men kommer aldrig med noget..

Er jeg virkelig den eneste der har svært ved de? 

Jeg som selv har svært ved at få børn sidder også med blandede følelser.

Når jeg ser en tråd med en der er gravid tænker jeg "hmmmm"

Og det er virkelig ikke sådan jeg vil tænke. Jeg ville gerne ønske tillykke, glæde mig på andres vegne. (dog er der nogle herinde jeg har et tæt forhold til, hvor jeg glæder mig ekstremt på deres vegne)

Men ja, det er svært for mig hvad jeg lige skal skrive i sådan en tråd.

Jeg tror det er en ganske naturlig følelse både du og jeg har.  

Anmeld

3. marts 2013

Miss Kat

Til gengæld synes jeg, det er vildt smukt, du overhovedet tænker så langt at du faktisk får det skidt og har brug for at dele med os andre, at du ikke føler dig i stand til at hjælpe. Mange mennesker ville nok bare hoppe over de triste tråde, fordi de ikke ville være i stand til at sætte sig ind i dem, men selvom du ikke ved, hvad du skal sige, fordi du ikke kender til situationen, så er du jo tydeligvis alligevel i stand til at sætte dig ind i bare en brøkdel af disse menneskers smerte. Du er et empatisk menneske!  

Stort kram til dig, flere af din slags, tak. 

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Til gengæld synes jeg, det er vildt smukt, du overhovedet tænker så langt at du faktisk får det skidt og har brug for at dele med os andre, at du ikke føler dig i stand til at hjælpe. Mange mennesker ville nok bare hoppe over de triste tråde, fordi de ikke ville være i stand til at sætte sig ind i dem, men selvom du ikke ved, hvad du skal sige, fordi du ikke kender til situationen, så er du jo tydeligvis alligevel i stand til at sætte dig ind i bare en brøkdel af disse menneskers smerte. Du er et empatisk menneske!  

Stort kram til dig, flere af din slags, tak. 

ej det var meget sødt af dig 

tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.