Har det svært, med sørgelige debatter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
13 svar
9 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Skriver ano, da jeg selvfølgelig ikke vil hænges ud..

Men jeg ved ikke om jeg er den eneste om dette, har bare utrolig meget brug for at komme ud med det.

Det er sådan at det jo ingen hemmelighed er, at der er mange sørgelige debatter .. Folk mister eller man kan ikke blive gravid osv.
Og jeg læser dem ALLE! Men har utrolig svært ved at komme med noget tilbage ..

Det har jeg det en smule dårligt over, men ved bare slet ikke hvad jeg skal skrive, fordi jeg aldrig selv er kommet i de situationer. Jeg vil gerne prøve og hjælpe med berolige folk, men aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive til dem der har dårlige oplevelser ..

Måtte ud med det, for det en smule dårlig overfor jer .. Jeg læser og læser bare med og har ondt af jer, men kommer aldrig med noget..

Er jeg virkelig den eneste der har svært ved de? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Skriver ano, da jeg selvfølgelig ikke vil hænges ud..

Men jeg ved ikke om jeg er den eneste om dette, har bare utrolig meget brug for at komme ud med det.

Det er sådan at det jo ingen hemmelighed er, at der er mange sørgelige debatter .. Folk mister eller man kan ikke blive gravid osv.
Og jeg læser dem ALLE! Men har utrolig svært ved at komme med noget tilbage ..

Det har jeg det en smule dårligt over, men ved bare slet ikke hvad jeg skal skrive, fordi jeg aldrig selv er kommet i de situationer. Jeg vil gerne prøve og hjælpe med berolige folk, men aner simpelthen ikke hvad jeg skal skrive til dem der har dårlige oplevelser ..

Måtte ud med det, for det en smule dårlig overfor jer .. Jeg læser og læser bare med og har ondt af jer, men kommer aldrig med noget..

Er jeg virkelig den eneste der har svært ved de? 

Jeg har det på samme måde. Men mange gange tror jeg at et enkelt kram er nok så ved folk at man tænker på dem -Selvom jeg selv er dårlig til det.

Anmeld

2. marts 2013

2721

Jeg har det på præcis samme måde

Anmeld

2. marts 2013

modesty

Som en der har gennemgået IVF behandling kan jeg sige at jeg personligt absolut helst ville høre fra folk i samme situation som mig selv. Det er ikke særlig rart med en besked a la "jeg kan ikke sætte mig ind i din situation, men hvor er det synd". Forstå mig ret - det er ikke for at fornærme folk der skriver sådan - jeg forstår godt at det er velment. 

Det er blot for at sige at du ikke behøver at have dårlig samvittighed over du ikke svarer i sådanne tråde, for man vil helst høre fra ligesindede. 

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Som en der har gennemgået IVF behandling kan jeg sige at jeg personligt absolut helst ville høre fra folk i samme situation som mig selv. Det er ikke særlig rart med en besked a la "jeg kan ikke sætte mig ind i din situation, men hvor er det synd". Forstå mig ret - det er ikke for at fornærme folk der skriver sådan - jeg forstår godt at det er velment. 

Det er blot for at sige at du ikke behøver at have dårlig samvittighed over du ikke svarer i sådanne tråde, for man vil helst høre fra ligesindede. 

Synes også bare det virker så "dumt" hvis jeg skriver noget med .. prøv sådan og sådan, når jeg ingeting aner om hvordan det er. 

Anmeld

2. marts 2013

Pige2009

modesty skriver:

Faktisk en god pointe! Det kan jeg sagtens forstå

Anmeld

2. marts 2013

booster_88

Kender godt følelsen, det er svært at vide hvad man lige skal skirve, og man syntes måske ikke altid at kram og tanker er nok.

Og så kan det ende med man bare hopper væk fra tråden igen, og så får man det helt skidt, for man vil jo ikke virke kynisk. Så jeg kender din følelse.

Anmeld

2. marts 2013

Kris89

Når jeg er i dem situation plejer jeg at sende et kram eller to - ingen ord. Så går jeg i hvert fald ikke sagt noget forkert og samtidig vist at jeg tænker på dem

Anmeld

2. marts 2013

Troldemommi

Du er slet ikke alene især de tråde der handler om barnløshed påvirker mig, man får jo dårlig samvittighed fordi man selv har nemt ved at blive gravid, jeg plejer at skrive et par opmuntrende ord og et knus, så ved de da at man sender dem en tanke.

monica

Anmeld

3. marts 2013

Clisolka

Nej, du er bestemt ikke den eneste  Jeg har også rigtig svært ved det, da jeg ikke ved hvad jeg skal skrive 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.