Så fik vi hund igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

Cosmo&Maia

Kloster skriver:

Og en helt anden race end dem, vi før har haft.

Vi har altid haft retrievere, men vil nu prøve kræfter med denne Jack Russell Terrier.

Rolf er 9 uger og yderst elsket allerede

Vi har læst meget om 4-5 racer, som kunne være mulige for vores familie, forventninger, krav og tid. Men kom til enighed om denne her race.

Han er en aktiv og noget frygtløs race, der skal have en fast men kørlig opdragelse. Glæder mig meget til at skal starte til træning og er meget glad for manden min, har taget træneruddannelsen til denne robuste hund

Sikke en fin lille charmetrold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Asta&Alfred

Kloster skriver:

Og en helt anden race end dem, vi før har haft.

Vi har altid haft retrievere, men vil nu prøve kræfter med denne Jack Russell Terrier.

Rolf er 9 uger og yderst elsket allerede

Vi har læst meget om 4-5 racer, som kunne være mulige for vores familie, forventninger, krav og tid. Men kom til enighed om denne her race.

Han er en aktiv og noget frygtløs race, der skal have en fast men kørlig opdragelse. Glæder mig meget til at skal starte til træning og er meget glad for manden min, har taget træneruddannelsen til denne robuste hund

Nej hvor er han da bare sød. Jegkan godt forstå hvis han allerede er blevet en integreret del af familien - han er da slet ikk etil at stå for:-)

Anmeld

2. marts 2013

Lotus86

Ej hvor er han bare mega cute Tillykke med jeres lille frygtløse Rolf

Anmeld

2. marts 2013

birthee

Vi har en Jack russell, og er rigtig glad for ham:-) vi ser ham dog på ingen måde som dominerende, ej heller hans storesøster eller mor når vi ser dem... Vi har haft hans storebror også, han var heller ikke dominerende på nogen måde... Men det kan også være opdragelse der afgør om de er dominerende..

Held og lykke med ham, er sikker på I bliver glade for jeres valg

P.s. vores jack apporterer med lige så stor iver som en retriever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.