Så fik vi hund igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
13 svar
3 synes godt om
2. marts 2013

Kloster

Og en helt anden race end dem, vi før har haft.

Vi har altid haft retrievere, men vil nu prøve kræfter med denne Jack Russell Terrier.

Rolf er 9 uger og yderst elsket allerede

Vi har læst meget om 4-5 racer, som kunne være mulige for vores familie, forventninger, krav og tid. Men kom til enighed om denne her race.

Han er en aktiv og noget frygtløs race, der skal have en fast men kørlig opdragelse. Glæder mig meget til at skal starte til træning og er meget glad for manden min, har taget træneruddannelsen til denne robuste hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

esioul

Kloster skriver:

Vi har altid haft retrievere, men vil nu prøve kræfter med denne Jack Russell Terrier.

Vi har læst meget om 4-5 racer, som kunne være mulige for vores familie, forventninger, krav og tid. Men kom til enighed om denne her race.

Han er en aktiv og noget frygtløs race, der skal have en fast men kørlig opdragelse. Glæder mig meget til at skal starte til træning og er meget glad for manden min, har taget træneruddannelsen til denne robuste hund

Hvor er han sød.

Han har allerede fundet sin plads i sofaen

Anmeld

2. marts 2013

Masig

Kloster skriver:

Nåååårh 

Held og lykke med den fine lille vovse... 

Anmeld

2. marts 2013

Kloster

esioul skriver:

Hvor er han sød.

Han har allerede fundet sin plads i sofaen

Jaaa.... Vi har godt nok aldrig haft vores lab og golden oppe i sofaerne, men Rolf her bliver jo mindre end vores katte som fuldvoksen. Så må vi justere hans dominans lidt til andre steder

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Ihhh hvor er han søøøød ♥

Anmeld

2. marts 2013

AlberteSophie

Nej en sød lille en, tillykke.

og rigtig meget held og lykke med ham

Anmeld

2. marts 2013

HopinWishin

Nåh han er kær! Vi har en Golden... den har desværre en uvane med at ligge på et tæppe i sofaen

Anmeld

2. marts 2013

BellaT

Nååerh! Kender selv den sødeste lille Jack Russell terrier. Aktiv, dominerende, børneglad og intelligent vil jeg betegne hende som.

Vi er på vej hen for at besøge vores kommende hvalp. En cavalier. Det bliver svært at slippe ham

igen.

Tillykke med vuffer.

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Stort tillkke med den vidunderlige smukke hvalp rolf han er godt nok nuttet..

Anmeld

2. marts 2013

Miss Kat

Hihi hvor er han sød. Tillykke med familieforøgelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.