Hvornår har baby feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Hvis den er over 38 er der feber....

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er feber. I institutionen bliver de ringet hjem når de har 37,5.

God bedring.

Anmeld

2. marts 2013

Bb3031

MorDk skriver:

Øvvv god bedring med ham

Tak og i lige måde  Har lige givet Alexander panodil, som forhåbentligt kan slå feberen lidt ned. Har lige målt den til 40,1. 

Du må også hellere holde godt øje med din datters temperatur. Som en anden skrev, så stiger den i løbet af dagen og når morgentemperaturen i vores tilfælde har lagt på 38,7 og 38,9, så bliver den meget højere som dagen skrider frem. 

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Peiner skriver:

Tak og i lige måde  Har lige givet Alexander panodil, som forhåbentligt kan slå feberen lidt ned. Har lige målt den til 40,1. 

Du må også hellere holde godt øje med din datters temperatur. Som en anden skrev, så stiger den i løbet af dagen og når morgentemperaturen i vores tilfælde har lagt på 38,7 og 38,9, så bliver den meget højere som dagen skrider frem. 

Har lige taget den og den er faldet til 37,9 så det er jo positivt, men jeg holder øje med hende

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

MoarHvidovre skriver:

Det er feber. I institutionen bliver de ringet hjem når de har 37,5.

God bedring.

Det gør de så ikke i min søns institution for så kunne han lige så godt blive meldt ud af vuggestuen. Hans krops temp. er meget høj nemlig. Og han har tit 37,5-37,8 uden at være syg. Så hvis de ringede efter mig på baggrund af det... så ville jeg blive en smule  irriteret.

Anmeld

2. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MorDk skriver:

Det gør de så ikke i min søns institution for så kunne han lige så godt blive meldt ud af vuggestuen. Hans krops temp. er meget høj nemlig. Og han har tit 37,5-37,8 uden at være syg. Så hvis de ringede efter mig på baggrund af det... så ville jeg blive en smule  irriteret.

Men så er institutionen også klar over, at han har en høj kropstemperatur. Men alle andre skal selvfølgelig ringes hjem når de har over 37,5, så de ikke smitter andre børn

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

MoarHvidovre skriver:

Men så er institutionen også klar over, at han har en høj kropstemperatur. Men alle andre skal selvfølgelig ringes hjem når de har over 37,5, så de ikke smitter andre børn

Ja det er klart

Anmeld

2. marts 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Tak skal du have. Jeg er bare så træt af sygdom herhjemme. Min søn er meget tit syg med feber, snot og hoste... og ja han smitter lillesøster... og sådan bliver det så ved. *SUK*

Jeg vil også sige det er feber...

Har I prøvet at give ham Bio Strath dråber? Min store var syg hele tiden i efteråret, men efter vi begyndte at give hende Bio Strath har der ikke været noget, ikke engang forkølelse.

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Jeg vil også sige det er feber...

Har I prøvet at give ham Bio Strath dråber? Min store var syg hele tiden i efteråret, men efter vi begyndte at give hende Bio Strath har der ikke været noget, ikke engang forkølelse.

Jep dem har vi næsten liiige købt... så håber det kan hjælpe på det

Anmeld

2. marts 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Jep dem har vi næsten liiige købt... så håber det kan hjælpe på det

Hun fik det også da hun var mindre, men så havde vi en periode, hvor det var lidt svært at få i hende og hun var jo ikke syg (daaaah....) så vi holdt op med give hende dem. Men de virker altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.