Hvornår har baby feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

MorDk

Maja88 skriver:

Hvor gammel er hun?? Og som morgentemp er den ret høj.. var ved lv med aprilla da hun var 6 måneder og havde 38.8.. for det var en alt for høj morgentemp.. den stiger jo i løbet af dagen

Ja 38,8 i nat og 38,7 til morgen

Hun ligger lige nu på sofaen og hygge-pludre. Hun har våde bleer og spiser ok. Så hun har det vel fint nok (i lægernes øjne) Men må jo holde øje med hende... (feber = infektion) så noget er der vel.... virus, forkølelse osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Karina84

Her ringer DP hvis temperaturen siger 38.5, og hvis den er deroppe synes jeg ogsaa godt man kan mærke det paa ham for det meste. Saa ja, jeg synes ogsaa at det er feber...

Go' bedring 

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Karina84 skriver:

Her ringer DP hvis temperaturen siger 38.5, og hvis den er deroppe synes jeg ogsaa godt man kan mærke det paa ham for det meste. Saa ja, jeg synes ogsaa at det er feber...

Go' bedring 

Tak skal du have

Anmeld

2. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved du hva hendes normale temp er?? Her hjemme ligger vores normale temp på 36,5. Så det betyder feks at når vi har feber så ka de feks godt kun ligge på 37,7. 

Thea havde 38,8 i mandags og jeg har aldrig set hende være så dårlig og slap!! 

Så ja her er 38,8 ret høj feber! Vh stine

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

StineW79 skriver:

Ved du hva hendes normale temp er?? Her hjemme ligger vores normale temp på 36,5. Så det betyder feks at når vi har feber så ka de feks godt kun ligge på 37,7. 

Thea havde 38,8 i mandags og jeg har aldrig set hende være så dårlig og slap!! 

Så ja her er 38,8 ret høj feber! Vh stine

Den er mellem 36,7 og 37,2

Anmeld

2. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

Den er mellem 36,7 og 37,2

Så vil jeg sige at hun har ret høj feber! Rigtig god bedring med hende! Vh stine

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

StineW79 skriver:

Så vil jeg sige at hun har ret høj feber! Rigtig god bedring med hende! Vh stine

Tak skal du have. Jeg er bare så træt af sygdom herhjemme. Min søn er meget tit syg med feber, snot og hoste... og ja han smitter lillesøster... og sådan bliver det så ved. *SUK*

Anmeld

2. marts 2013

Bb3031

MorDk skriver:

Min datter har 38,7 er det så feber? Jeg vil da mene det er feber.... men mange siger det ikke er? Hun virker varm, træt og slatten så frisk er hun ikke... Lige nu sover hun... men hvad siger I? Feber?

Hun har da helt sikkert feber. Min dreng startede morgenen med at have en temperatur på 38,9 og ligger nu på sofaen med en feber på 39,4. 

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Peiner skriver:

Hun har da helt sikkert feber. Min dreng startede morgenen med at have en temperatur på 38,9 og ligger nu på sofaen med en feber på 39,4. 

Øvvv god bedring med ham

Anmeld

2. marts 2013

Mettefpigen

Hvis den er over 38 er der feber....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.