baby shower ? anyone ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

FrkZier

DKTiha skriver:

aften piger

jeg er lidt nys, er der nogen af jer der har haft holdt baby shower ?? hvis ja, hvordan stablede i det på benene ?? min mand vil rigtig gerne have jeg skal holde det nemlig, men bliver squ i tvivl hele tiden...

et babyshower er altså ikke noget man holder for sig selv, det er lidt ligesom en polteraben, den planlægger du jo heller ikke selv, det skal dine veninder gøre

så du/i må jo ytre til dine veninder at i gerne vil have en, og så håbe på de synes det er en god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Dinna88

Jeg synes det er noget pjat - herhjemme har vi jo barnedåb. Og det synes jeg er tilstrækkeligt

Anmeld

2. marts 2013

DKTiha

jeg tænker også at barnedåb er mere end rigeligt for mig, men min mand er så opsat på at jeg skal have et baby shower, og forstår ham virkelig ikke, vil heller bare have barnedåben som er fast herhjemme for de fleste hvorimod baby shower er amerikansk, og jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det .. ja det ku da være enormt hyggeligt at få lidt gaver og lidt forkælelse, men ja, hvis kæresten er så opsat på det må han stable noget på benene

Anmeld

2. marts 2013

Miss Kat

Fin tråd, så blev jeg også lidt klogere.

Jeg havde nemlig overhovedet heller ikke overvejet babyshower, da jeg egentlig er imod at vi overtager andres traditioner, som i bund og grund bare er baseret på at butikkerne skal tjene penge, men min veninde holdt sit eget babyshower for nogle måneder siden og spurgte mig, hvornår jeg skulle holde mit, hvor jeg bare lignede ét stort spørgsmålstegn!  Spekulerede meget over, om det er noget, man bør? Men ja, som flere af jer nævner, bør det da også være noget, andre holder for én, og ikke noget, man selv arrangerer...?

Anyways, nu gider jeg i hvert fald ikke spekulere mere over det!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.