baby shower ? anyone ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
13 svar
7 synes godt om
1. marts 2013

DKTiha

aften piger

jeg er lidt nys, er der nogen af jer der har haft holdt baby shower ?? hvis ja, hvordan stablede i det på benene ?? min mand vil rigtig gerne have jeg skal holde det nemlig, men bliver squ i tvivl hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

louisevl

DKTiha skriver:

aften piger

jeg er lidt nys, er der nogen af jer der har haft holdt baby shower ?? hvis ja, hvordan stablede i det på benene ?? min mand vil rigtig gerne have jeg skal holde det nemlig, men bliver squ i tvivl hele tiden...

Her holdte vi det ikke og vil heller ikke komme til det...Jeg synes det er en amerikansk tradition

Men mener også, at det ikke er noget man arranger selv, men at andre holder det for en  ligesom med polterabend

Anmeld

1. marts 2013

DKTiha

louisevl skriver:

Her holdte vi det ikke og vil heller ikke komme til det...Jeg synes det er en amerikansk tradition

Men mener også, at det ikke er noget man arranger selv, men at andre holder det for en  ligesom med polterabend

ja det nemlig os det jeg tænker : at det ikke er mig der skal planlægge det osv... og tænker os at det er amerikansk så ved ikke hvorfor han vil have jeg skal holde det

Anmeld

1. marts 2013

Nolle

Min mor holdt mine . 

Det var selvfølige ikke noget jeg viste noget om. Så blev rimlig overrasket begge gange. Super hyggeliget. 

Så ka desværre ikke lige hjælpe. 

Anmeld

2. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg har ikke holdt, og der blev ikke holdt for mig. 

Men min svigerinde fik et - men det var noget hendes veninde arrangerede.. så, beklager.. men ville ikke mene at det er noget du skal sørge for - du er gravid - så det er da dig der skal overraskes og forkæles hvis det endelig er.. og hvis din mand er så opsat på at du skal holde noget. så må han da bare gå i gang med at forberede?

Anmeld

2. marts 2013

Kløver

DKTiha skriver:

ja det nemlig os det jeg tænker : at det ikke er mig der skal planlægge det osv... og tænker os at det er amerikansk så ved ikke hvorfor han vil have jeg skal holde det

Jeg ser det også som amerikansk tradition, hvor man kommer med gaver til barnet, men herhjemme kommer de nærmeste jo med barselsgaver

Med mindre man har en amerikansk tilknytning med de traditioner, tror jeg ikke man plejer at holde det

Anmeld

2. marts 2013

Laulund87

Jeg har været med til at arrangere for én, men jeg synes det er amerikansk og at vi har barnedåben i stedet for

Anmeld

2. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har holdt et for et vennepar der ventede tvillinger. Vi kom alle med noget til deres fryser, og fordi vi er en nørklegruppe, havde vi alle lavet en lille ting til en uro til begge unger, syet sengetøj, kom med rundstykker og et vakkelpar ( fugle) til deres drivhus.

Jeg havde en formiddags aftale med min veninde, også kom vi en hel kæmpe flok. Total overraskelse.

Vi kaldte det så godt nok ik baby showet, men det var jo det, det var! Vh stine

Anmeld

2. marts 2013

Studerendemor

DKTiha skriver:

aften piger

Jeg har aldrig været med til et baby shower, men min veninde holdt sin fødslesdag fem måneder før hun egentlig havde fødselsdag, da hun var højgravid. Og så ønskede hun sig ting til baby, og fik på den måde et baby shower. Hvis din mand gerne vil have et baby shower, kunne du måske foreslå ham, at han arrangerede det for dig..? 

Anmeld

2. marts 2013

CaWi

Vi holdte for min søster, da hun ikke selv havde så mange penge at gøre godt med.
Vi inviterede hendes veninder, og sørgede for at en af dem var sammen med hende hele tiden, så hun ikke pludselig kom hjem og opdagede det.
Så bagte vi boller og lavede flotte lyserøde cupcakes. Vi havde købt lyserøde balloner hvorpå der stod: baby og it's a girl.
Hun blev rigtig glad og overrasket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.