Bare fuld af glæde - indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

MortilElias2010

anjamichell@gmail.com skriver:

Ja!!

Det gik helt fantastisk, de udtrykte enorm glæde over samtalen og mig - 6 indkaldt, 2 stillinger og de har 3 favoritter - får svar onsdag efter 15.30  Det er FANDMÉ lang tid!  Der var bare helt helt HELT fantastisk, lederen og bestyrelsesmedlemmet var bare skønne og hold nu kæft hvor vi snakkede. Var først hjemme ca. 18.25 - samtalen startede 16.45  Årha Årha Årha!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Så har det bare at blive onsdag!! Jeg fik jobbet idag :-)

Anmeld

5. marts 2013

MortilElias2010

JA!  Hold nu op tiden går da bare LAAAANGSOMT! Er ved at gå ud af mit gode skind, helt forfærdelig ventetid! Men det er jo det hele værd hvis jeg får jobbet! 

Og tusinde gange tillykke med dit nye arbejde! Virkelig fedt! 

Anmeld

6. marts 2013

MortilElias2010

Ingen svar endnu og de ville ringe efter 15.30 - er ved at gå ud af mit gode skind - ved ikke hvad jeg skal stille op 

Anmeld

7. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Har du hørt noget??

Anmeld

8. marts 2013

TR

Hold da helt op!! Jamen sikke en masse gode nyheder

Jeg håber sådan at du får det job...... jeg har selv søgt som dagplejemor og havde jobsamtale herhjemme i torsdag og umiddelbart virkede det som om at det gik fantastisk og huset er godkendt!! Jeg får svar i morgen eller tirsdag
Nu laver du en opdatering når du ved noget, ikke??

Hej  

jeg kunne lige læse at du har søgt om at blive dagpleje mor , hvordan fungere det? 

- skal man være over en bestemt alder , hva går de efter , hvordan får man børnene osv ?

Anmeld

8. marts 2013

MortilElias2010

Har du hørt noget??

JA!!!!!! Jeg har fået arbejde! Blev ringet op lidt efter 18. Skal vi sige at aftensmaden SLET IKKE PÅ NOGEN MÅDE smagte godt, for kunne slet overhovedet ikke fokuserer på andet end telefonen. Det kunne lægen heller ikke, jeg hørte kun med et kvart øre.....  Har været helt umulig i onsdags  Og så får jeg bare den bedste besked i verden at jeg fik jobbet og de glæder sig meget til at se mig ude på Gaarden efter påske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.