Bare fuld af glæde - indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
16 svar
22 synes godt om
1. marts 2013

MortilElias2010

Har ENDELIG fået en jobsamtale i hus!  På mandag 16.45! Og så lå der brev fra kommunen om at jeg skal være vikar når pædagogerne tager på efteruddannelseskursus, til august!  Og ved jeg får skat tilbage, bare ikke hvor meget fordi hjemmesiden er ikke-fungerende! Og har fået 1000kr mere i løn i denne måned! Og så er vi egentligt bare helt afslappede og forårsglade herhjemme  Sådanne dage er altså ikke sådan at kimse af og skal bare nydes! For hvem ved hvad morgendagen bringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Mettefpigen

Hvor er det dejligt at læse

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Har ENDELIG fået en jobsamtale i hus!  På mandag 16.45! Og så lå der brev fra kommunen om at jeg skal være vikar når pædagogerne tager på efteruddannelseskursus, til august!  Og ved jeg får skat tilbage, bare ikke hvor meget fordi hjemmesiden er ikke-fungerende! Og har fået 1000kr mere i løn i denne måned! Og så er vi egentligt bare helt afslappede og forårsglade herhjemme  Sådanne dage er altså ikke sådan at kimse af og skal bare nydes! For hvem ved hvad morgendagen bringer 

Fedt fedt fedt feDt fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt fedt

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor fedt!  For at samtalen går godt på mandag! Vh stine

Anmeld

2. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Hvilket job har du søgt??

Anmeld

2. marts 2013

MortilElias2010

anjamichell@gmail.com skriver:

Hvilket job har du søgt??

Bare et ud af mange efterhånden - men det var heldigvis et af dem, hvor mavefornemmelsen føltes godt da jeg sendte ansøgningen

GaardenBillund hedder institutionen

Og så har jeg een ude også hvor stillingen KUN er 3 minutter væk  fuldtid, 4 mrd. Lige nok til at jeg bliver dagpengeberettiget igen  men ansøgningsfristen er først 6. marts, samtaler 11 marts... så der går lige lidt tid endnu inden jeg ved besked.

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

Og så stopper de gode nyheder ikke engang dér - Idag blev vi tilbudt at blive hundeejere til Viktor, som min mands bror og hans kone er ejer af pt. - den blev påtvunget som gave til dem og vi har længe snakket om at skulle de ønske at ville af med ham (Labrador 6-7 år) så ville der være en åben dør for ham her og det ville blive hans sidste hjem - de har nu tre børn (en er spæd) og baggrundshistorien er lidt akavet, så vi blev spurgt af tredjepart idag om vi ville have ham november i år YAY!  OG det er der ingen tvivl om vi vil, så vi blev bare så dybt rørte begge to!

Nu kommer spørgsmålet så bare om vores to steriliserede hunkatte på 4 og 6 år kan affinde sig med og lære at leve med Viktor til den tid - meget spændende proces da de aldrig har set skyggen af en hund

Så gode råd søges i den forbindelse

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Hold da helt op!! Jamen sikke en masse gode nyheder

Jeg håber sådan at du får det job...... jeg har selv søgt som dagplejemor og havde jobsamtale herhjemme i torsdag og umiddelbart virkede det som om at det gik fantastisk og huset er godkendt!! Jeg får svar i morgen eller tirsdag
Nu laver du en opdatering når du ved noget, ikke??

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

anjamichell@gmail.com skriver:

Hold da helt op!! Jamen sikke en masse gode nyheder

Jeg håber sådan at du får det job...... jeg har selv søgt som dagplejemor og havde jobsamtale herhjemme i torsdag og umiddelbart virkede det som om at det gik fantastisk og huset er godkendt!! Jeg får svar i morgen eller tirsdag
Nu laver du en opdatering når du ved noget, ikke??

Jo bestemt, kan ikke lade være - uanset Enten har jeg brug for kram eller også så har jeg brug for at I kan juble med mig Det er det gode ved baby.dk

Uha, det er da også spændende - giver du også lige en headsup, når du ved besked?

Anmeld

3. marts 2013

anjamichell@gmail.com

Ja!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.