Overtøj fra kvickly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

MariaKyedDK

Masig skriver:

Er der nogle der har erfaring med overtøj fra kvickly? Jeg tænker på deres regntøj og termotøj. Overvejer at købe noget til vores søn der, men ved ikke hvor godt det er. Han er 7 mdr og kravler ikke helt endnu, men der går nok ikke længe. Han skal starte i dp på mandag, så skal jo begynde at overveje den slags tøj.

hej , jeg vil bare sige jeg har meget dårlig erfaring med overtøj fra Kvikly.. alle de jakker osv jeg har købt derinde er lynlåsen i stykker, eller er skæv eller noget helt tredie, men kan jo være jeg  har været uheldig...

jeg synes bilkas er bedre hvis man skal købe overtøj i disse forretninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Masig

MariaKyedDK skriver:

hej , jeg vil bare sige jeg har meget dårlig erfaring med overtøj fra Kvikly.. alle de jakker osv jeg har købt derinde er lynlåsen i stykker, eller er skæv eller noget helt tredie, men kan jo være jeg  har været uheldig...

jeg synes bilkas er bedre hvis man skal købe overtøj i disse forretninger.

Ok. Man kan jo være uheldig med alt, men tak for dit svar . Vi har købt regntøj derfra, men venter lige lidt med termodragten... Så må vi se hordan regnsættet holder jo   Nu satser vi i hvert fald...

Anmeld

2. marts 2013

MariaKyedDK

Masig skriver:

Ok. Man kan jo være uheldig med alt, men tak for dit svar . Vi har købt regntøj derfra, men venter lige lidt med termodragten... Så må vi se hordan regnsættet holder jo   Nu satser vi i hvert fald...

man bliver jo nødt til at prøve det , før man ved det

håber i får held med det, kan se der er mange som har skrevet at de synes tøjet er godt, så måske det bare er mig som er '' sart'' eller hva man siger.

Anmeld

2. marts 2013

Masig

MariaKyedDK skriver:

man bliver jo nødt til at prøve det , før man ved det

håber i får held med det, kan se der er mange som har skrevet at de synes tøjet er godt, så måske det bare er mig som er '' sart'' eller hva man siger.

Du kan jo også bare have været uheldig 

Nu prøver vi det og ser ad...

Anmeld

2. marts 2013

Mettefpigen

Vi har købt regntøj der fra og er rigtig glade for det :-)

Anmeld

2. marts 2013

Masig

Mettefpigen skriver:

Vi har købt regntøj der fra og er rigtig glade for det :-)

Håber også vi bliver glade for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.