Overtøj fra kvickly

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.832 visninger
15 svar
4 synes godt om
1. marts 2013

Masig

Er der nogle der har erfaring med overtøj fra kvickly? Jeg tænker på deres regntøj og termotøj. Overvejer at købe noget til vores søn der, men ved ikke hvor godt det er. Han er 7 mdr og kravler ikke helt endnu, men der går nok ikke længe. Han skal starte i dp på mandag, så skal jo begynde at overveje den slags tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

StudPsyk

Masig skriver:

Er der nogle der har erfaring med overtøj fra kvickly? Jeg tænker på deres regntøj og termotøj. Overvejer at købe noget til vores søn der, men ved ikke hvor godt det er. Han er 7 mdr og kravler ikke helt endnu, men der går nok ikke længe. Han skal starte i dp på mandag, så skal jo begynde at overveje den slags tøj.

Rose havde regntøj fra Kvickly sidste efterår, hvor hun heller ikke gik endnu. Det var vi rigtig glade for

Anmeld

1. marts 2013

spj

Jeg har haft termotøj fra Kvickly. Var super glad for det og det holdt rigtig fint. Min datter er en meget aktiv udepige så det blev virkelig brugt meget.
Skal helt sikkert have igen derfra.
Så de havde termodragte til de små. Overvejer lidt at anskaffe mig sådan en til lillebror.
Er ret sikker på at jeg også køber regntøj fra Kvickly til min datter i år.

Tip til næste vinter: deres flyverdragte er også super gode og holder virkelig godt.

Anmeld

1. marts 2013

Masig

spj skriver:

Jeg har haft termotøj fra Kvickly. Var super glad for det og det holdt rigtig fint. Min datter er en meget aktiv udepige så det blev virkelig brugt meget.
Skal helt sikkert have igen derfra.
Så de havde termodragte til de små. Overvejer lidt at anskaffe mig sådan en til lillebror.
Er ret sikker på at jeg også køber regntøj fra Kvickly til min datter i år.

Tip til næste vinter: deres flyverdragte er også super gode og holder virkelig godt.

Super, jamen så bliver det til det tror jeg... De havde nemlig lige et par sæt i den str vi skal bruge, så må nok hellere derind i morgen...

Ok havde bare læst at coops flyverdragte ikke var så gode, men var vist et bestemt mærke, hvor de andre vist skulle være fine nok.. Vi har købt fra Mikk-Line i år, men kan da godt være vi overvejer fra Kvickly næste år...

Anmeld

1. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Masig skriver:

Super, jamen så bliver det til det tror jeg... De havde nemlig lige et par sæt i den str vi skal bruge, så må nok hellere derind i morgen...

Ok havde bare læst at coops flyverdragte ikke var så gode, men var vist et bestemt mærke, hvor de andre vist skulle være fine nok.. Vi har købt fra Mikk-Line i år, men kan da godt være vi overvejer fra Kvickly næste år...

Kvickly har vundet i test for beste flyverdragter for et par år siden

Anmeld

1. marts 2013

bubba

Hvis du læser anmeldelser på kvicklys mærke FRIENDS, så får tøjet generelt rigtig gode anmeldelser. 

Anmeld

2. marts 2013

spj

Masig skriver:

Deres friends flyverdragte vandt bedst i test i 2011. Det var der vi havde den. Kan godt lide at de er lavet i ret stærkt stof, så de ikke bliver slidt så nemt.

Jeg har også haft termosæt fra Føtex. Men synes kvicklys er mere lækkert og blødt i det.

Det var faktisk min mor der havde købt det fra Kvickly til at have hos dem fordi de passede min datter mens jeg arbejdede, men det endte med at vi fik det med hjem fordi det var bedre end vores

Så tag du bare en tur i Kvickly

Anmeld

2. marts 2013

Masig

MoarHvidovre skriver:

Kvickly har vundet i test for beste flyverdragter for et par år siden

Nå for søren. Ja der kan man bare se 

Anmeld

2. marts 2013

Masig

spj skriver:

Deres friends flyverdragte vandt bedst i test i 2011. Det var der vi havde den. Kan godt lide at de er lavet i ret stærkt stof, så de ikke bliver slidt så nemt.

Jeg har også haft termosæt fra Føtex. Men synes kvicklys er mere lækkert og blødt i det.

Det var faktisk min mor der havde købt det fra Kvickly til at have hos dem fordi de passede min datter mens jeg arbejdede, men det endte med at vi fik det med hjem fordi det var bedre end vores

Så tag du bare en tur i Kvickly

Jamen det lyder super. Jeg tager en tur derind idag så... 

Tak for svar alle sammen 

Anmeld

2. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

bubba skriver:

Hvis du læser anmeldelser på kvicklys mærke FRIENDS, så får tøjet generelt rigtig gode anmeldelser. 

Jeg elsker tøj fra kvikly, det holder bare... Og for det ikk ska være løgn har jeg kunne bruge mit eget børne tøj fra jeg var lille af til min datter også.... Det er virkelig godt, desværre har vi ikk butikken mere i Viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.