Overtøj i foråret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

modesty

Johanne28 skriver:

Vi har et år bare brugt regntøj med foer, så holder barnet både varmen og forbliver tør

I år har vi valgt at bruge termotøj - har fundet et rigtigt fint sæt gennem denne side, så nu må foråret godt snart begynde

http://nextbigthing.dk/termotoj-til-born-termotoj-baby-2012-328

Må man spørge hvilket I har købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Mettefpigen

Smil skriver:

Til min datter har jeg nu flere gange købt det sæt fra Mikk-Line, som hedder "Mikk-Line Termotøj m/fleece" og været virkelig glad for det 

Jeg kan godt lide, at jakken går lidt "ind" ved taljen, så flabber det ikke såden. Ligeledes er der også ekstra forstærkning på numse og knæ. Og indvendigt i bukserne slutter foret tæt ved barnets ankler, så bukserne bliver siddende nede.. Ej det var da lidt svært at forklare - håber du forstår, hvad jeg mener

Men synes personligt det er værd at give lidt ekstra for sættet fra Mikk-Line fremfor dem fra Bilka/Føtex.. Men det er jo ikke sikkert alle har det sådan  

Jeg forstår udemærket :-) tak for svar :-)

Anmeld

2. marts 2013

Asta&Alfred

Mettefpigen skriver:

Jaa Lukas flyverdragt er snart ved at være for lille, og har så et mærkeligt spørgsmål...
Vi bevæger os jo ind i foråret (forhåbentlig) og må ærlig talt sige at jeg gider ikk betale en formue for en ny flyverdragt som han ikk kommer til at bruge længe og tænker så: Hvad bruger i af overtøj her i foråret.. Det er jo stadig halvkoldt... Sidste år var han kun mellem 6-8 måneder så han var jo ikk ud og kravle eller gå.....

Jeg kan godt følge at det ikke er aktuelt at skulle investere i en ny flyverdragt nu, som formentlig er for lille til næste år.

Jeg tænker derfor også at duvil være godt på vej med et godt regnsæt og så fx en fleece- eller uldtrøje til at tage under de dage det er koldt. Du kan jo også fint bruge nogle dejlig varme uld bukser under regnbukserne, hvis det en dag er rigtig koldt. Så kan det jo stort set gøre det ud for en flyverdragt her i overgangsperioden:-)

Anmeld

2. marts 2013

Mettefpigen

Asta&Alfred skriver:

Jeg kan godt følge at det ikke er aktuelt at skulle investere i en ny flyverdragt nu, som formentlig er for lille til næste år.

Jeg tænker derfor også at duvil være godt på vej med et godt regnsæt og så fx en fleece- eller uldtrøje til at tage under de dage det er koldt. Du kan jo også fint bruge nogle dejlig varme uld bukser under regnbukserne, hvis det en dag er rigtig koldt. Så kan det jo stort set gøre det ud for en flyverdragt her i overgangsperioden:-)

Er det varmt nok?....

Anmeld

2. marts 2013

Asta&Alfred

Mettefpigen skriver:

Er det varmt nok?....

Fleece er ikke så varmt som uld, så hvis du er bange for at din dreng kommer til at fryse vil jeg klart vælge en dejlig tyk uld trøje, som både varmer godt, men også sikrer at hans kropstemperatur reguleres uden at han bliver klam, hvis han får det varmt. Og så kan en trøje jo også bruges for sig selv indendøre og her til foråret når det bliver bedre vej, som en lille overgangs "jakke":-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.