Overtøj i foråret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
14 svar
10 synes godt om
1. marts 2013

Mettefpigen

Jaa Lukas flyverdragt er snart ved at være for lille, og har så et mærkeligt spørgsmål...
Vi bevæger os jo ind i foråret (forhåbentlig) og må ærlig talt sige at jeg gider ikk betale en formue for en ny flyverdragt som han ikk kommer til at bruge længe og tænker så: Hvad bruger i af overtøj her i foråret.. Det er jo stadig halvkoldt... Sidste år var han kun mellem 6-8 måneder så han var jo ikk ud og kravle eller gå.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

K&S

Jaa Lukas flyverdragt er snart ved at være for lille, og har så et mærkeligt spørgsmål...
Vi bevæger os jo ind i foråret (forhåbentlig) og må ærlig talt sige at jeg gider ikk betale en formue for en ny flyverdragt som han ikk kommer til at bruge længe og tænker så: Hvad bruger i af overtøj her i foråret.. Det er jo stadig halvkoldt... Sidste år var han kun mellem 6-8 måneder så han var jo ikk ud og kravle eller gå.....

Når det bliver for varmt til flyverdragt, går vi over til termotøj (+ regntøj på de våde dage)

Anmeld

1. marts 2013

StudPsyk

Mettefpigen skriver:

Termotøj og regntøj - har et sæt regntøj med for og et uden. Og så har hun noget overgangsjakke til når hun ikke leger ude, men til fx transport og sådan..

Anmeld

1. marts 2013

Alexander&Lærke

Termotøj, regntøj og softshell Jakke. sådan har det været med den store de sidste år. Nu har vi også Lærke på 19 md men tænker at det bliver ca det samme  til hende. 

Anmeld

1. marts 2013

K&S

Mettefpigen skriver:

Og så har vi en softshell/fleece til bilen

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Taak for svar piger :-) termosæt det blir ;-)

Anmeld

1. marts 2013

Johanne28

Vi har et år bare brugt regntøj med foer, så holder barnet både varmen og forbliver tør

I år har vi valgt at bruge termotøj - har fundet et rigtigt fint sæt gennem denne side, så nu må foråret godt snart begynde

http://nextbigthing.dk/termotoj-til-born-termotoj-baby-2012-328

Anmeld

1. marts 2013

Amanda Stage

Mettefpigen skriver:

termobukser og overgangsjakke/regntøj afhængigt af vejret 

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Johanne28 skriver:

Vi har et år bare brugt regntøj med foer, så holder barnet både varmen og forbliver tør

I år har vi valgt at bruge termotøj - har fundet et rigtigt fint sæt gennem denne side, så nu må foråret godt snart begynde

http://nextbigthing.dk/termotoj-til-born-termotoj-baby-2012-328

Tak for linket :-) hvad er forskellen på foer og den foer? Har aldrig brugt termosæt så er lidt lost på det punkt..

Anmeld

2. marts 2013

Smil

Profilbillede for Smil
Mettefpigen skriver:

Tak for linket :-) hvad er forskellen på foer og den foer? Har aldrig brugt termosæt så er lidt lost på det punkt..

Til min datter har jeg nu flere gange købt det sæt fra Mikk-Line, som hedder "Mikk-Line Termotøj m/fleece" og været virkelig glad for det 

Jeg kan godt lide, at jakken går lidt "ind" ved taljen, så flabber det ikke såden. Ligeledes er der også ekstra forstærkning på numse og knæ. Og indvendigt i bukserne slutter foret tæt ved barnets ankler, så bukserne bliver siddende nede.. Ej det var da lidt svært at forklare - håber du forstår, hvad jeg mener

Men synes personligt det er værd at give lidt ekstra for sættet fra Mikk-Line fremfor dem fra Bilka/Føtex.. Men det er jo ikke sikkert alle har det sådan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.