Andre der er i RKI eller kender til regler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Silas&Mille

Mettefpigen skriver:

Hahaha jaaa det er rigtig nok Jeg ville ikk have noget imod at tage tlf og taste navn ind og slette vedkommende

Heller ikke jeg. Vil snart gøre ALT for at slippe væk hjemmefra i indenfor normal kontor tid. Er ved at blive sindsyg af ikke at have noget at give mig til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Mettefpigen

Silas&Mille skriver:

Heller ikke jeg. Vil snart gøre ALT for at slippe væk hjemmefra i indenfor normal kontor tid. Er ved at blive sindsyg af ikke at have noget at give mig til.

Jeg gider bare ikk det aktiveringslort mere....... Ved godt at man skal lave noget for kh, men at have en idiot der taler ned til en, DET gider jeg bare ikk!!... Åhh... For at jeg kommer ind på en uddannelse til sommer... Så har man da noget at se frem til.....

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Mettefpigen skriver:

Jeg gider bare ikk det aktiveringslort mere....... Ved godt at man skal lave noget for kh, men at have en idiot der taler ned til en, DET gider jeg bare ikk!!... Åhh... For at jeg kommer ind på en uddannelse til sommer... Så har man da noget at se frem til.....

Har ikke selv været ude i noget endnu, men går og venter på at min virksomhedskonsulent ringer og siger han har noget virksomhedspraktik til mig. Ellers søger jeg alle typer af kontorelevstillinger, så håber da også snart det sker noget her.

for at du kommer ind til sommer

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Silas&Mille skriver:

Har ikke selv været ude i noget endnu, men går og venter på at min virksomhedskonsulent ringer og siger han har noget virksomhedspraktik til mig. Ellers søger jeg alle typer af kontorelevstillinger, så håber da også snart det sker noget her.

for at du kommer ind til sommer

Taak Jeg er bare træt af at tage afsted kl 0630 om morgenen og komme hjem kl 1630 bare for at have noget at lave...... Nu når bassen og jeg flytter hjem til min mor skal vi op kl 0500 for at jeg kan aflevere ham i dp og har heldigvis fået lov til at møde kl 0815 for at jeg kan aflevere ham, også håbe på at jeg kan få fri kl 1430 for at jeg kan nå at hente ham kl 1615.....

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Mettefpigen skriver:

Taak Jeg er bare træt af at tage afsted kl 0630 om morgenen og komme hjem kl 1630 bare for at have noget at lave...... Nu når bassen og jeg flytter hjem til min mor skal vi op kl 0500 for at jeg kan aflevere ham i dp og har heldigvis fået lov til at møde kl 0815 for at jeg kan aflevere ham, også håbe på at jeg kan få fri kl 1430 for at jeg kan nå at hente ham kl 1615.....

Hold da op det er godt nok også tidligt 

Godt det ikke er mig (endnu)

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Til TS:

Sorry for vores afvigelse fra emnet

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Silas&Mille skriver:

JJa

Hold da op det er godt nok også tidligt 

Godt det ikke er mig (endnu)

Jaa det er.... Er sku også spændt på hvordan det kommer til at gå med hans døgnrytme..... :-S
Og krydser da fingre for at du snart får noget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.