Andre der er i RKI eller kender til regler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
26 svar
2 synes godt om
1. marts 2013

Stumpe27

ja vælger at være mig selv og stå frem. sagen er den at jeg har stået i RKI i mange år og nu er jeg snart ved at være ude af det men sagen er den at jeg har en regning der lyder på omkring 3000 kr men inde på RKI's hjemme side står der jeg skylder dem 5600.. nogen der ved hvorfor beløbene ikke bliver opdateret på deres hjemme side?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Klumpe-dumpe

Stumpe27 skriver:

ja vælger at være mig selv og stå frem. sagen er den at jeg har stået i RKI i mange år og nu er jeg snart ved at være ude af det men sagen er den at jeg har en regning der lyder på omkring 3000 kr men inde på RKI's hjemme side står der jeg skylder dem 5600.. nogen der ved hvorfor beløbene ikke bliver opdateret på deres hjemme side?

Kan det være renter der er påløbet?

Anmeld

1. marts 2013

Noneother

Det gør de ikke fordi at RKI altid kun har det tal der bliver indberettet fra starten. Det kan sagtens være meget højere eller lavere i virkeligheden. Det er dem du skylder penge til, der kan fortælle dig det skyldige beløb.

Anmeld

1. marts 2013

Stumpe27

Noneother skriver:

Det gør de ikke fordi at RKI altid kun har det tal der bliver indberettet fra starten. Det kan sagtens være meget højere eller lavere i virkeligheden. Det er dem du skylder penge til, der kan fortælle dig det skyldige beløb

OK for har netop lige indbetalt 1000 kr og der var rest beløbet på 4000 så er det på 3000 nu. ved du evt hvor længe der går fra man betaler lånet ud til det er slettet på deres hjemme side?

Anmeld

1. marts 2013

B&J

må jeg høre hvor og hvordan går du ind og tjekker det med rki??? og står der alt hvad man skylder??

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Stumpe27 skriver:

OK for har netop lige indbetalt 1000 kr og der var rest beløbet på 4000 så er det på 3000 nu. ved du evt hvor længe der går fra man betaler lånet ud til det er slettet på deres hjemme side?

Det sker med det samme du har betalt skylden ud, eller i hvert fald første arbejdsdag efter for det SKAL de.

Hvis du fx har bevis for at skylden er betalt ud om mandagen, men stadig kan finde en registrering på dig selv om fx fredagen, så er der nogen der ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

Anmeld

1. marts 2013

Stumpe27

B&J skriver:

må jeg høre hvor og hvordan går du ind og tjekker det med rki??? og står der alt hvad man skylder??

jep alt du Google bare RKI så 2. linje mener jeg tror der står www.RKI.DK/forside

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

B&J skriver:

Du kan logge ind med nem id på denne side og se det

http://www.experian.dk/kundeservice/forbrugerservice.html

Anmeld

1. marts 2013

Stumpe27

Silas&Mille skriver:

Det sker med det samme du har betalt skylden ud, eller i hvert fald første arbejdsdag efter for det SKAL de.

Hvis du fx har bevis for at skylden er betalt ud om mandagen, men stadig kan finde en registrering på dig selv om fx fredagen, så er der nogen der ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

OK tak for hjælpen

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Stumpe27 skriver:

Jeg har hørt at man selv skal kontakte dem for at komme ud af det når du har betalt det hele... Men om det er rigtigt ved jeg ikk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.