Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænkte nok der ikke var ret mange derinde nu så tjekkede lige mandens Også penge tilbage til ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Tænkte nok der ikke var ret mange derinde nu så tjekkede lige mandens Også penge tilbage til ham
snyd, jeg kan ikke min kærestes kode til hans NEM-id
Problembarnet skriver: snyd, jeg kan ikke min kærestes kode til hans NEM-id
Nej okay, vi kender hinandens Og når vi skal på netbank logger vi på med den af vores nøglekort vi lige kan finde
Kæresten får lidt tilbage i skat...
Jeg skal betale restskat og en hel del endda
og så er siden midlertidigt nede igen
Simone malou skriver: Når ja self ... men når man har afdrags ordring og har haft det længe og betalt vær gang så er der vel ik noget i det ?
Når ja self ...
men når man har afdrags ordring og har haft det længe og betalt vær gang så er der vel ik noget i det ?
jo så nuppre de det... det gjorde de ved mig sidste år... skyldte boligsikring.... men så¨bliver gælden jo også det mindre
manden og jeg får precis samme beløb tilbage i år... 1568 kr
jeg var så lige inde og registrere kørsel for januar og lidt af feb... kan ik kræve formere da jeg jo var sygemeldt og på barsel resten af året men det gav da 500 kr. ekstre
annec skriver: Nogen der ved hvornår man får pengene? :-)
Nogen der ved hvornår man får pengene? :-)
d. 27 marts
Kay skriver: manden og jeg får precis samme beløb tilbage i år... 1568 kr jeg var så lige inde og registrere kørsel for januar og lidt af feb... kan ik kræve formere da jeg jo var sygemeldt og på barsel resten af året men det gav da 500 kr. ekstre
Hvordan registrere man kørsel ? Jeg er så dum til sådan noget ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128