årsopgørelse NU :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Mamalou

Simone malou skriver:

er det ting som 

for meget su udbetalt hvis man har det 

eller bank lån? eller ?

- for man skylder da ikke hvis man er enlig og får friplads til bh?

Hvis du har fået for meget SU udbetalt, så laver de vel en plan for tilbagebetaling? Hvis ikke du overholder sådan en aftale, så kan det være det.

Det kan ikke være banklån.

Jeg tror ikke, at du vil være i tvivl hvis du SKAT har overtaget indkrævningen, for så ville de sikkert have informeret dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Malou92

Mamalou skriver:

Hvis du har fået for meget SU udbetalt, så laver de vel en plan for tilbagebetaling? Hvis ikke du overholder sådan en aftale, så kan det være det.

Det kan ikke være banklån.

Jeg tror ikke, at du vil være i tvivl hvis du SKAT har overtaget indkrævningen, for så ville de sikkert have informeret dig

ja det gør de men su har vel etenlig heller ikke noget med SKAT og gøre det jo ikke dem som skal inkræve pengene men su styrelsen

Anmeld

1. marts 2013

Mamalou

Simone malou skriver:

ja det gør de men su har vel etenlig heller ikke noget med SKAT og gøre det jo ikke dem som skal inkræve pengene men su styrelsen

Hvis man ikke betaler sin gæld til det offentlige, så kan de videregive indkrævningen til SKAT som tager den fra lønnen - eller overskydende skat

Anmeld

1. marts 2013

Malou92

Mamalou skriver:

Hvis man ikke betaler sin gæld til det offentlige, så kan de videregive indkrævningen til SKAT som tager den fra lønnen - eller overskydende skat

Når ja self ... 

men når man har afdrags ordring og har haft det længe og betalt vær gang så er der vel ik noget i det ?

Anmeld

1. marts 2013

Mamalou

Simone malou skriver:

Når ja self ... 

men når man har afdrags ordring og har haft det længe og betalt vær gang så er der vel ik noget i det ?

Nej kun hvis man ikke overholder aftalen

Anmeld

1. marts 2013

Malou92

Mamalou skriver:

Nej kun hvis man ikke overholder aftalen

ja okay .. men det kan de jo osse se at jeg gør på de aftaler der er så går ud fra jeg får mine penge engnang når de færdige

Anmeld

2. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tror i det er nemmer at komme til imorgen tidlig? der er 40303 forand mig

jeg prøvede kl 03.45 - der var de i gang med at opdatere - prøv igen kl 4 

(wuhu så meget ventetiden værd!!! 2. 471, 00 tilbage!! ) skal lige lokke kæresten til at se om han får eller skal betale 

Anmeld

2. marts 2013

Maja88

Taaaaaaak skattefar

Anmeld

2. marts 2013

pcoramt

øv altså et smæk på 255 kr.. heldigvis får manden da 15.000 kr tilbage

Anmeld

2. marts 2013

Zelinasmor

Simone malou skriver:

ja okay .. men det kan de jo osse se at jeg gør på de aftaler der er så går ud fra jeg får mine penge engnang når de færdige

Selvom jeg overholder mine afdragsaftaler tager de altså det overskydende skat  Mit er til kommunen (indskudslån) og mit gamle fitness abbonement. Så se tager pengene først, er der nok til at betale dig ud, så får du resten tilbage.  De må ikke holde pengene pga for meget SU. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.