Nogen der har nogle fede stoffer i 30x 30 cm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Niks det ska være shusi!!  Shusi er det bedste mad i hele verden. Ku spise det hver dag 

Du må lige vise mig et billede eller noget, ka slet ik lige se det for mig. Ka man ik bare bruge en klokke? Det har jeg gjort når jeg har syet, men det er måske ik det samme?? 

Men jeg syntes jeg har hørt at de også har noget alm kinesisk mad på den du snakker om:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tauf skriver:

Men jeg syntes jeg har hørt at de også har noget alm kinesisk mad på den du snakker om:-)

Ja det har de også, og det er også rigtig lækkert!! Jeg drillede bare Annette!  

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

JJe

Ja det har de også, og det er også rigtig lækkert!! Jeg drillede bare Annette!  

Jeg er helt enig i at VI skal ha sushi så må hun tage madpakke med

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

Kom lige til at tænke om du havde noget stof rester. Jeg skal jo nemlig ikke bruge så store stykker som dig:-):-)

Anmeld

2. marts 2013

StineW79

Tauf skriver:

Kom lige til at tænke om du havde noget stof rester. Jeg skal jo nemlig ikke bruge så store stykker som dig:-):-)

Du må komme forbi og kigge! Hvis du har tid en dag efter arbejde ka vi da finde ud af noget! 

Anmeld

2. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

JJe

Du må komme forbi og kigge! Hvis du har tid en dag efter arbejde ka vi da finde ud af noget! 

Det vil jeg gerne. Arbejder desværre ikke der mere:-(:-(

Anmeld

3. marts 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Forfattere

Niks det ska være shusi!!  Shusi er det bedste mad i hele verden. Ku spise det hver dag 

Du må lige vise mig et billede eller noget, ka slet ik lige se det for mig. Ka man ik bare bruge en klokke? Det har jeg gjort når jeg har syet, men det er måske ik det samme?? 

Forresten så skal jeg i stof og stil inden april. For skal bruge det her i marts men jeg er frisk på en tur i april også

Anmeld

3. marts 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Forresten så skal jeg i stof og stil inden april. For skal bruge det her i marts men jeg er frisk på en tur i april også

Ska du til Herning?? Hvis du ska, så ska vi i min stof butik!!  X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.