Nogen der har nogle fede stoffer i 30x 30 cm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
27 svar
4 synes godt om
1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er i nogen der ligger inde med nogle fede stof rester i str 30x30, som i ik lige ved hva i ska bruge til?? 

Hvis ja, må i meget gerne sende det i min retning. Jeg er ved at sy et pachwork tæppe til thea, og mangler 13 firkanter i str 30x30 cm. Tæppet ska være 9 firkanter langt og 7 firkanter bred.

De må gerne være alle mulige slags farver, mønstre osv!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Nettemor

Jeg har noget til at ligge som er giga gammelt. Men det har lagt pakket ind og tørt. Men det er ikke bomuld..

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Jeg har noget til at ligge som er giga gammelt. Men det har lagt pakket ind og tørt. Men det er ikke bomuld..

Så må vi finde en dag vi ka ses, så ku vi holde byt, byt dag!! Går det ellers godt? X

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Er i nogen der ligger inde med nogle fede stof rester i str 30x30, som i ik lige ved hva i ska bruge til?? 

Hvis ja, må i meget gerne sende det i min retning. Jeg er ved at sy et pachwork tæppe til thea, og mangler 13 firkanter i str 30x30 cm. Tæppet ska være 9 firkanter langt og 7 firkanter bred.

De må gerne være alle mulige slags farver, mønstre osv!! Vh stine

Jeg har desværre ikke noget. Søger selv til mine ærte poser:-):-) Men jeg har lige købt noget brugt børne senge tøj i 15 kr:-):-) Du må godt få noget af det:-):-) For jeg kommer til at bruge det hele. Men måske det var en idé at kigge efter sengetøj:-):-):-):-)

Anmeld

1. marts 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Så må vi finde en dag vi ka ses, så ku vi holde byt, byt dag!! Går det ellers godt? X

God ide

Jo jeg synes det går godt. Men synes også der er travlt for tiden.

Men sådan er det jo..

Var ellers i Herning idag med mine drenge Vi havde et gavekort til svømmehallen i DGI-huset. Så det brugte vi idag Det er da bare super lækkert dernede.

Så mangler jeg noget fra stof og stil og så er det først da jeg kommer hjem at jeg ser der er sådan en i Herning

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

Nettemor skriver:

God ide

Men sådan er det jo..

Var ellers i Herning idag med mine drenge Vi havde et gavekort til svømmehallen i DGI-huset. Så det brugte vi idag Det er da bare super lækkert dernede.

Så mangler jeg noget fra stof og stil og så er det først da jeg kommer hjem at jeg ser der er sådan en i Herning

Uhh fælles tur i stof og stil:-):-):-):-):-)

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Nettemor skriver:

God ide

Men sådan er det jo..

Ja det er lækkert derinde. Eneste - er at der er langt fra omklædningsrummet op til poolen!! 

Ja den vi har i Henning er rigtig god, men ved ik om du ka huske den stof butik der ligger ude ved mig i hammerum?? Den er meget mere spændene, og helt anderledes udvalg!! 

Er enig med Tauf i at vi må lave en fælles shoppetur!! Også gir jeg kaffe bagefter!! 

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Tauf skriver:

Uhh fælles tur i stof og stil:-):-):-):-):-)

Genial ide!! Også gir jeg kaffe bagefter!! 

Anmeld

1. marts 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

J

Ja det er lækkert derinde. Eneste - er at der er langt fra omklædningsrummet op til poolen!! 

Ja den vi har i Henning er rigtig god, men ved ik om du ka huske den stof butik der ligger ude ved mig i hammerum?? Den er meget mere spændene, og helt anderledes udvalg!! 

Er enig med Tauf i at vi må lave en fælles shoppetur!! Også gir jeg kaffe bagefter!! 

Ja der er langt. Man kan hurtig blive kold..

Ja kan godt huske du fortalte om den

Det er bare ikke stof jeg skal bruge så det er mere om de har sådan nogle rasleboxe.. Men det skader ikke at kigge..

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Ja der er langt. Man kan hurtig blive kold..

Ja kan godt huske du fortalte om den

Det er bare ikke stof jeg skal bruge så det er mere om de har sådan nogle rasleboxe.. Men det skader ikke at kigge..

Rasleboxe hva er det? De har vildt meget garn osv også!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.