Hej alle sammen.. hjælp... ikke for sarte... (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Krussedulle

ønskebarn74 skriver:

Jeg fik min mens d. 9/2...

Har haft 2 ægløsninger i denne md.

Og nu vælter det ud med udflåd.. Cremet ig helt hvidt..

Det murrer vildt.. Prikker og jeg har vildt og jeg mener det VILDT ømme dutter..

Jeg er jo ikke vandt til at have fast cyklus.. Så aner ikke hvad normalt føles som..

Andre der oplever noget lignende???

helt vildt!!!

Mit eneste OG stensikre tegn er VILDT ømme brystvorter, som ikke engang kan være i en bh! Og så vokser de!

Håber virkelig meget at der er en bebs på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvad får dig til at tro du har haft ÆL 2 gange??

Den teori er tilbage bevist.. 

Alle de symtomer du nævner,er desværre helt normale at have,uden det betyder noget som helst.

Hver gang jeg har haft det sådan,har jeg ikke været gravid,det er ene og alene,bare symtomer på hormoner,som ændre sig hele tiden i din cyklus.

Anmeld

2. marts 2013

Miss Church

Mor_til_2_unger skriver:

Alle de symtomer du nævner,er desværre helt normale at have,uden det betyder noget som helst.

Hver gang jeg har haft det sådan,har jeg ikke været gravid,det er ene og alene,bare symtomer på hormoner,som ændre sig hele tiden i din cyklus.

Man kan da godt have ægløsning to gange? Eller misforstår jeg det du skriver? 

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Krydser fingre

Anmeld

2. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Sådan havde jeg det fra 10dage før forventet mens her sidst vildt ømme bryster mens smerter i underlivet og ja det betød ikke noget for mens kom torsdag pracis på 35dagen som den plejer man kan godt få ømme bryster efter æggeløsning og lige før mens uden det har nogen betydning overhovdet jeg ser ikke ømme bryster som et tegn på gravilitet mere. Men for dig

Anmeld

2. marts 2013

Mother-love

Jeg krydser for at det er gode tegn. Jeg havde også øget udflåd lige inden ejg testede positivt. Og de sidste dag op til den normale mens havde jeg mens lign. Smerter og så var jeg sygt træt. Og jeg var gravid. Det med ømme bryster havde jeg ikke rigtig noget af

Anmeld

2. marts 2013

klmf

Nøj, håber godt nok det er en baby på vej Det vil i så fald være en øko-baby ikk'??

Anmeld

2. marts 2013

ønskebørn74

Mor_til_2_unger skriver:

Det ved jeg fordi jeg har testet for det og fået taget blodprøver.. Vi er i fertilitetsbehandling og jeg er på noget nyt medicin for PCOS.. Som har givet mig en cyklus.. Så det er meget spændende.. Har aldrig haft en fast cyklus før.. Der kunne gå 1 1/2 år imellem mens.. 

Anmeld

2. marts 2013

ønskebørn74

lotchen skriver:

Nøj, håber godt nok det er en baby på vej Det vil i så fald være en øko-baby ikk'??

Jo.. Vildt ikke.. Hvis man tænker på at jeg er gået fra at der var imellem 8 md. Og 1 1/2 år imellem mens før og jeg nu har enfant cyklus... 

Anmeld

2. marts 2013

Leonora

Nøj hvor jeg krydser alt hvad jeg har for at der er en øko bebs på vej .
Kram fra mig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.