Hej alle sammen.. hjælp... ikke for sarte... (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
22 svar
2 synes godt om
1. marts 2013

ønskebørn74

Jeg fik min mens d. 9/2...

Har haft 2 ægløsninger i denne md.

Og nu vælter det ud med udflåd.. Cremet ig helt hvidt..

Det murrer vildt.. Prikker og jeg har vildt og jeg mener det VILDT ømme dutter..

Jeg er jo ikke vandt til at have fast cyklus.. Så aner ikke hvad normalt føles som..

Andre der oplever noget lignende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Miss Church

ønskebarn74 skriver:

Det murrer vildt.. Prikker og jeg har vildt og jeg mener det VILDT ømme dutter..

Jeg er jo ikke vandt til at have fast cyklus.. Så aner ikke hvad normalt føles som..

Jeg krydser for at det er gode tegn! 

Jeg havde meget udflåd lige inden jeg testede positiv. Jeg troede flere gange at det var min mens, som kom. Men det kom aldrig. 

Desuden havde jeg vildt ømme bryster! Det har jeg normalt efter æl, men det plejer at forsvinde ca. 3 dage inden mens kommer. Men de blev ved med at være ømme. 

Anmeld

1. marts 2013

ønskebørn74

Miss Church skriver:

Jeg krydser for at det er gode tegn! 

Jeg havde meget udflåd lige inden jeg testede positiv. Jeg troede flere gange at det var min mens, som kom. Men det kom aldrig. 

Desuden havde jeg vildt ømme bryster! Det har jeg normalt efter æl, men det plejer at forsvinde ca. 3 dage inden mens kommer. Men de blev ved med at være ømme. 

havde du ondt i understellet???

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

ønskebarn74 skriver:

havde du ondt i understellet???

Nej det synes jeg ikke rigtig at jeg havde.. Hvert fald ikke så voldsomt, så jeg kan huske det 

Anmeld

1. marts 2013

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Op..

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Alt det du siger oplevede jeg lige før jeg testede positiv. Og troede faktisk bare det var min menstruation der var ved og komme. Det prikker og nev også lidt i mit underliv og utrolig meget udflåd.

Anmeld

1. marts 2013

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

Alt det du siger oplevede jeg lige før jeg testede positiv. Og troede faktisk bare det var min menstruation der var ved og komme. Det prikker og nev også lidt i mit underliv og utrolig meget udflåd.

Ville være et mirakel... 

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Ville være et mirakel... 

alt hvad jeg kan for at der er et lille mirakel på vej.

Anmeld

1. marts 2013

TrineMine86

Sådan havde jeg det en uge inden jeg testede positiv.. Havde ik styr på min cyklus, vidste bare at jeg altid fik mens samme tid som en veninde + at vi lige havde fået tid til udredning for barnløshed da der ikke var sket noget i de 2 år, jeg havde haft smidt p-pillerne, så tænkte slet ikke at jeg skulle kunne være gravid. Jeg troede bare det var mens på vej og kunne ikke forstå det ikke snart kom, skrev til mon veninde hvornår det var tid for mens og så skrev hun at det havde hun lige haft og derefter tog jeg en positiv test   For at det er gode tegn for dig også 

Anmeld

1. marts 2013

B&J

jeg havde dog ingen tegn men jeg håber af hele mit hjerte af de tegn du har betyder en positiv test og en lille spir til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.