Hej
Min kæreste har to drenge fra foranværende forhold
eksen og ham har dem lige meget men de står på moderens adresse.
Min kæreste betaler fuld børnepenge hvilket jeg synes er helt forkert når de har børnene lige meget ( det har de så ikke haft altid og derfor køre det sådan her stadigvæk )
Min kæreste har ikke så mange penge da han bruger penge på at betale for børnene to gange også har vi ikke så meget at leve for herhjemme og moderen får ''alt det sjove'' hvor vi skal vende hver en mønt. Min kæreste får dårlig samvittighed over at købe en bluse til sig selv for så går det ud over mad pengene.
Han har tænkt sig at få frameldt de børnepenge da de jo har dem lige meget hver alligevel men han vil lige vente et halvt år mere da hun er sådan en rigtig penge fikseret en så hun vil stejle og tage børnene tilbage på måske næsten fuld tid igen så han igen bliver weekend far.
De har haft dem lige meget nu i et halvt år.
Men alt det rod der må se selv om, men der hvor jeg kommer ind i billedet er at vi står og skal til at have et fælles barn og jeg betaler lige meget herhjemme som kæresten gør
Jeg kunne også godt bruge lidt penge på mig selv men det er der ikke råd til når vi er så mange.
Ville det være strengt at sige til kæresten at han selv måtte betale lidt ekstra til sine børn eller skal det blive ved med at køre sådan her....
Jeg sys det er svært for tanken om at vi går og støtter eks kærestens gæld eller hvad det er for noget er ulækkert!
Anmeld