Mor lyver for at få myndighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Trouble

Rikkeas skriver:

Jamen ja, som jeg lige skrev til en anden bruger, er at de lejede et hus sammen, så måske står begge deres navne står på lejekontrakten..

Men jeg ved ikke.. Håber ikke hun får lov at trumfe igennem på denne måde, det er rigtig svinsk og egoistisk. Hun siger til faren, at drengen har brug for ikke at se sin far - han har brug for at være hos sin mor, da der sker for meget i hans liv.

Omg en idiot. Hvis faren ønsker at se barnet har han vel også lov!! (ved mindre han vil kidnappe/voldtage)

Jeg synes det er mega ironisk at møde de type kvinder der siger at de ikke skal se deres far fordi de selv vil være sammen med barnet, mod de kvinder hvis kærester forlader dem fordi de får et barn.

Hvis man har en kæreste der gerne vil se sit barn må man glæde sig over han er interesseret.

Hvis man har en kæreste der er pisse ligeglad må man glæde sig over man har barnet for sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

jydeinden

Rikkeas skriver:

Så hvad kan det betyde for faren?

jamen hvis ikke manden har nogen vidner på at han har boet og haft en del af barnets liv vil jeg desværre tro han godt kan risikerer at kun måtte have begrænset samvær med sit barn

Anmeld

2. marts 2013

kesuh

jamen hvis ikke manden har nogen vidner på at han har boet og haft en del af barnets liv vil jeg desværre tro han godt kan risikerer at kun måtte have begrænset samvær med sit barn

og hvis det sker... Stakkels  ham.

Ikke at se sit barn vokse op..

Faren burde godt få godkendt samvær, men ikke fælles forældremyndighed tror jeg.

Hvis begge deres navne står på lejekontrakten og det kan bevises, og hvis moren har fået udbetalt ydelser som enlig, så tror jeg faktisk hun får et smæk af kommunen plus lidt ekstra

Anmeld

2. marts 2013

Pige2009

kesuh skriver:

og hvis det sker... Stakkels  ham.

Ikke at se sit barn vokse op..

Faren burde godt få godkendt samvær, men ikke fælles forældremyndighed tror jeg.

Hvis begge deres navne står på lejekontrakten og det kan bevises, og hvis moren har fået udbetalt ydelser som enlig, så tror jeg faktisk hun får et smæk af kommunen plus lidt ekstra

Jeg tror nu godt, han kan få del i forældremyndigheden, da der ikke nødvendigvis er noget til hinder for det, når han er far til barnet og hid til har været en fast bestanddel i barnets liv. Desuden har han t til samvær, hvilket han også vil få tildelt i SFV.

Håber han vil kæmpe for barnet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.