Mor lyver for at få myndighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.336 visninger
13 svar
8 synes godt om
1. marts 2013

Rikkeas

Hvis.. nu at en mor og far har et barn sammen på 6 mdr, og så går mor og far fra hinanden, og mor tager barnet med når hun flytter.

Mor og far har ikke haft fælles adresse under graviditet og efter fødsel men har boet sammen indtil nu.

Mor vil i statsamtet for at søge fuldforældremyndighed, og har sagt til amtet, at mor og far aldrig har boet sammen - selvom de har.

Hun oplyser at de aldrig har boet sammen (selvom de har) og det ikke kan bevises?

Hvad har far af chancer hér, da det jo ikke kan bevises at de har boet sammen. Hvad har far af chancer herfra? Mor forbyder nærmest alle former for samvær, uanset hvor det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

o1Mutte

Rikkeas skriver:

Hvis.. nu at en mor og far har et barn sammen på 6 mdr, og så går mor og far fra hinanden, og mor tager barnet med når hun flytter.

Mor og far har ikke haft fælles adresse under graviditet og efter fødsel men har boet sammen indtil nu.

Mor vil i statsamtet for at søge fuldforældremyndighed, og har sagt til amtet, at mor og far aldrig har boet sammen - selvom de har.

Hun oplyser at de aldrig har boet sammen (selvom de har) og det ikke kan bevises?

Hvad har far af chancer hér, da det jo ikke kan bevises at de har boet sammen. Hvad har far af chancer herfra? Mor forbyder nærmest alle former for samvær, uanset hvor det er

Teknisk set har de vel ikke boet sammen sådan rigtigt hvis de ikke har haft fælles adresse..? (hvilket er noget svineri hvis hun står som enlig og modtager forhøjet dit og dat) Så ved ikke om det så kan bevises. Så skal der vel vidner ind over.

Anmeld

1. marts 2013

jydeinden

Rikkeas skriver:

desværre vil jeg tro lige som i andre tilfælde, og som den anden bruger også skriver at det da vil afhænge af om der har været nogle vidner som har set at de har boet sammen, og haft et liv sammen. men selv vidner kan desværre lyve

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Hvis de ikk har haft samme adresse så har de jo snydt.... Men vil da mene at der skal mere til for at faren ikk vil få samvær.. Men vil tro at han kan komme og se barnet i nogle timer i ugen, for barnet er så lille...

Anmeld

1. marts 2013

Trouble

Jeg er meget imod at folk skiller deres barn af fra den ene forælder, altså lyve sig til at have myndigheden fordi man er egoistisk, ikke tænker på den anden forælders ønske om at se barnet, og ikke mindst barnets eget ønske.

Alting kan bevises, og hvis man lyver, så kan man altid finde ud af det.

Naboer han vel set manden tage hjem til kvinden, familie og venner har vel også vidst at de bor/boede sammen?

Alle kan afhøres.

Anmeld

1. marts 2013

Rockertand

Rikkeas skriver:

Forældremyndighed og samvær har intet med hinanden at gøre.
Han får samvær med barnet svarende til det, der anbefales for barnets alder.
Hvorfor har han ikke bevis for, hvor han har boet? Hvor har han så haft adresse?
Nogle burde melde hende anonymt kommunen, hvis hun uberettiget har modtaget enligydelser, så vil det nok hurtigt blive gjort klart, at han har boet der, og hun vil få et smæk over næsen....

Anmeld

1. marts 2013

Rikkeas

o1Mutte skriver:

Teknisk set har de vel ikke boet sammen sådan rigtigt hvis de ikke har haft fælles adresse..? (hvilket er noget svineri hvis hun står som enlig og modtager forhøjet dit og dat) Så ved ikke om det så kan bevises. Så skal der vel vidner ind over.

Nej, men de lejede et hus sammen og alt sådan noget, så de boede sammen. Måske begge deres navne står på lejekontakten, dét kan måske hjælpe ??

Men ja, det er noget svineri

Anmeld

1. marts 2013

Rikkeas

Hyuna skriver:

Jeg er meget imod at folk skiller deres barn af fra den ene forælder, altså lyve sig til at have myndigheden fordi man er egoistisk, ikke tænker på den anden forælders ønske om at se barnet, og ikke mindst barnets eget ønske.

Alting kan bevises, og hvis man lyver, så kan man altid finde ud af det.

Naboer han vel set manden tage hjem til kvinden, familie og venner har vel også vidst at de bor/boede sammen?

Alle kan afhøres.

Jamen ja, som jeg lige skrev til en anden bruger, er at de lejede et hus sammen, så måske står begge deres navne står på lejekontrakten..

Men jeg ved ikke.. Håber ikke hun får lov at trumfe igennem på denne måde, det er rigtig svinsk og egoistisk. Hun siger til faren, at drengen har brug for ikke at se sin far - han har brug for at være hos sin mor, da der sker for meget i hans liv.

Anmeld

1. marts 2013

Rikkeas

Rockertand skriver:

Forældremyndighed og samvær har intet med hinanden at gøre.
Han får samvær med barnet svarende til det, der anbefales for barnets alder.
Hvorfor har han ikke bevis for, hvor han har boet? Hvor har han så haft adresse?
Nogle burde melde hende anonymt kommunen, hvis hun uberettiget har modtaget enligydelser, så vil det nok hurtigt blive gjort klart, at han har boet der, og hun vil få et smæk over næsen....

Jamen jeg ved faktisk ikke hvor hans adresse så har været - ja, det kan da egentligt godt være, at hun har modtaget de der ydelser som man får som enlige.. Det vil jeg lige prøve at undersøge, for hvis ikke andet, så melder jeg hende!

Hun vil ikke lade far se sin søn, medmindre det er til hendes egen fordel..

Anmeld

1. marts 2013

Rikkeas

jydeinden skriver:

desværre vil jeg tro lige som i andre tilfælde, og som den anden bruger også skriver at det da vil afhænge af om der har været nogle vidner som har set at de har boet sammen, og haft et liv sammen. men selv vidner kan desværre lyve

Så hvad kan det betyde for faren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.