MorTil2<3 skriver:
det os sådan jeg har det... især det med at banke hovedet ind i væggen.. heh.
jeg har virkelig prøvet og prøvet at forklare ham det, og han sir da os at sådan har han det os, men det er der ikke noget at gøre ved.. men jeg tænker at han ikke kan føle det på samme måde som jeg, uden at ville gøre noget ved det..
men det ligesom om han ikke kan sætte sig ind i hvordan jeg har det med at bo her, og han vil ikke erkende at de problemer vi har er pga. boligen. hver gang jeg prøver at sige noget om det, så brokker jeg mig, eller presser ham som han sir 
Jeg ville med mig selv vide jeg var nødt til at flytte, for jeg er psykisk ude af stand til at bo fire mennesker på den måde. Nogle kan det, og andre kan ikke, og ærligt jeg er en af dem som slet ikke ville kunne det, det ville gå en uge, og så var det sket for mig jeg ville smelte helt sammen inde i hovedet.
jeg tror nogle mennesker nok i sær mænd er bedre til bare at brænde inde med det, hvor i mod nogle andre som mig eksempelvis ville smelte totalt sammen og blive ulidelig at dele bopæl med.
jeg syntes du skal gøre op med dig selv hvad du og børnene har bedst af, og hvad ville kunne redde jeres forhold ?
Anmeld