mangler lidt feedback

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

modesty

MorTil2<3 skriver:

ja der er så endnu et problem.. dem han lytter til og respektere er støtter op omkring hans holdning jo

Øv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
MorTil2<3 skriver:

ja, men problemet er bare at jeg kan jo ikke rigtig bruge det med deres helbred fordi han er jo indforstået med at det skal fjernes, så han mener jo helt bestemt at han gør noget for at forbedre situationen ved at få det lavet og så kan vi bo her uden problemer bagefter

Ja men det er jo heller ikke uden problemer man kan jo ikke bo 4menesker i en 1 værelses når jeres børn bliver lidt ældre har de jo osse brug for deres ejet værelse og privatliv og det er jo osse urimlig at du ikke kan få en smule voksen privatliv når børnene er lagt lige meget hvad ville jeg have fundet et andet sted med børnene hvor der var 3 værelser så de kunne få et hver

Anmeld

1. marts 2013

booster_88

MorTil2<3 skriver:

det os sådan jeg har det... især det med at banke hovedet ind i væggen.. heh.

jeg har virkelig prøvet og prøvet at forklare ham det, og han sir da os at sådan har han det os, men det er der ikke noget at gøre ved.. men jeg tænker at han ikke kan føle det på samme måde som jeg, uden at ville gøre noget ved det..

men det ligesom om han ikke kan sætte sig ind i hvordan jeg har det med at bo her, og han vil ikke erkende at de problemer vi har er pga. boligen. hver gang jeg prøver at sige noget om det, så brokker jeg mig, eller presser ham som han sir

Jeg ville med mig selv vide jeg var nødt til at flytte, for jeg er psykisk ude af stand til at bo fire mennesker på den måde. Nogle kan det, og andre kan ikke, og ærligt jeg er en af dem som slet ikke ville kunne det, det ville gå en uge, og så var det sket for mig jeg ville smelte helt sammen inde i hovedet.

jeg tror nogle mennesker nok i sær mænd er bedre til bare at brænde inde med det, hvor i mod nogle andre som mig eksempelvis ville smelte totalt sammen og blive ulidelig at dele bopæl med.

jeg syntes du skal gøre op med dig selv hvad du og børnene har bedst af, og hvad ville kunne redde jeres forhold ?

Anmeld

1. marts 2013

jydeinden

jeg forstår vitterligt ikke at din kæreste vil byde jer den slags, så ville jeg ærligt have sagt at så skulle man have ventet med børn til man havde fået en større bolig, for det er da til at blive fuldkommen bims at bo 4 mennesker på så lidt plads og det er da helt uholdbart at jeres barn ikke kan holde sin fødselsdag fordi der ikke er plads til nogen gæster overhovedet. så må han tage sig sammen og enten flytte med jer eller selv stå med gælden..

Anmeld

1. marts 2013

MorTil2<3

booster_88 skriver:

Jeg ville med mig selv vide jeg var nødt til at flytte, for jeg er psykisk ude af stand til at bo fire mennesker på den måde. Nogle kan det, og andre kan ikke, og ærligt jeg er en af dem som slet ikke ville kunne det, det ville gå en uge, og så var det sket for mig jeg ville smelte helt sammen inde i hovedet.

jeg tror nogle mennesker nok i sær mænd er bedre til bare at brænde inde med det, hvor i mod nogle andre som mig eksempelvis ville smelte totalt sammen og blive ulidelig at dele bopæl med.

jeg syntes du skal gøre op med dig selv hvad du og børnene har bedst af, og hvad ville kunne redde jeres forhold ?

Ja, den er jo svær. For efter min mening ville det jo klart være bedst for børnene at flytte i noget større, men alligevel jeg ved ikke om det bare er hvad jeg føler ville være bedst for dem, de kan jo selvfølgelig ikke udtale sig om det endnu. Men jeg ved jo os, at det ville i hvert fald ikke redde vores forhold at flytte fra faren. tværtimod.. og så skulle de på weekend her eller hmmm.. ja den er svær. men du har ret i at jeg må gøre op med mig selv hvad der er vigtigst.. det bar svært.. jeg ved jo godt det er op til mig i sidste ende, men det er rart lige at vende den med nogen andre, da manden jo ikke er til at rokke åbenbart..

Anmeld

1. marts 2013

MorTil2<3

jydeinden skriver:

jeg forstår vitterligt ikke at din kæreste vil byde jer den slags, så ville jeg ærligt have sagt at så skulle man have ventet med børn til man havde fået en større bolig, for det er da til at blive fuldkommen bims at bo 4 mennesker på så lidt plads og det er da helt uholdbart at jeres barn ikke kan holde sin fødselsdag fordi der ikke er plads til nogen gæster overhovedet. så må han tage sig sammen og enten flytte med jer eller selv stå med gælden..

præcis

Anmeld

1. marts 2013

booster_88

MorTil2<3 skriver:

Ja, den er jo svær. For efter min mening ville det jo klart være bedst for børnene at flytte i noget større, men alligevel jeg ved ikke om det bare er hvad jeg føler ville være bedst for dem, de kan jo selvfølgelig ikke udtale sig om det endnu. Men jeg ved jo os, at det ville i hvert fald ikke redde vores forhold at flytte fra faren. tværtimod.. og så skulle de på weekend her eller hmmm.. ja den er svær. men du har ret i at jeg må gøre op med mig selv hvad der er vigtigst.. det bar svært.. jeg ved jo godt det er op til mig i sidste ende, men det er rart lige at vende den med nogen andre, da manden jo ikke er til at rokke åbenbart..

Nej det jo det. Det er en svær en at stå med, jeg kan også kun tale ud fra egen syns vinkel, da jeg jo slet ikke kender dig eller jeres forhold osv. men det er også ekstra svært når manden ikke er til at rokke eller tage debatten med.

Han mener det godt at i kan bo der og komme af med gælden, det tvivler jeg ikke på, men der er jo også bare andre faktorere i den her, børnene, jeres forhold og jer selv som individer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.