Anonym skriver:
Problemet er bare at hverken jeg eller en anden voksen kan "trænge" ind til H, han har flere gange slået mig i måsen når jeg har hentet min dreng og her har jeg sat mig på hug og forklaret ham det vil jeg simpelthen ik ha, '
hvorefter han kalder mig en frygtelig masse skældsord
Jeg har bare skyndt mig at pakke min dreng og sagt farvel.....
Jeg vil ikke inddrage en dreng der op til flere gange dagligt tromler min, det kan simpelthen ikke passe at forælderne til den her dreng ikke snart gør noget, eller pædagogerne for den sags skyld.
Dette er ikke et angreb, men jeg spekulerer på, hvordan du ved, at forældrer og pædagoger ikke arbejder med sagen? Den slags problemer løses ikke på fem minutter, det kan tage lang tid.
Den her slags problemer er jo ikke noget, man er stolt af, så det er vel ikke noget, man af sig selv trækker frem og diskuterer ved venners middagsbord? Jeg forstår det også sådan, at de har flere børn, men at det kun er denne yngste, der er problemer med. I så fald tyder det jo ikke ligefrem på, at forældrerne er inkompetente eller med vilje overser problemerne osv. Jeg skulle tro, at de er ganske fortvivlede og prøver, hvad de kan.
Jeg tror, som en anden herover, at du intet vinder ved at gå til forældrerne. Siden problemerne er i børnehaven, så ville min anbefaling være at bede om et møde der og fortælle, at du regner situationen som uholdbar, og så tage snakken om, hvad de konkret gør/kan gøre for at hjælpe din dreng/den anden dreng i denne situation.