Jeg melder mig forsigtigt herinde - med nyt brugernavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Nej.

Kæresten prøver var let nedsat, men ikke noget der skulle have den store betydning.

Jeg er blevet testet for pco før og det har jeg ikke.

Jeg har været gravid, så mine æggeledere burde også være åbne.

Så det er nok uforklarligt når alt kommer til alt.

Det er det samme med min mand, hans er også let nedsat men dem der var er der liv nok i

Jeg har så slet ikke været gravid at all, så er spændt/nervøs over undersøgelserne for har ingen ide om hvad der er galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Putomanen

Jeg håber at du kommer hurtigt videre til behandling på Dronninglund
Jeg kender ikke stedet men jeg har læst godt om det herinde. Forhåbentlig lykkes det hurtigt at få de to fine streger

Anmeld

1. marts 2013

esioul

Putomanen skriver:

Jeg håber at du kommer hurtigt videre til behandling på Dronninglund
Jeg kender ikke stedet men jeg har læst godt om det herinde. Forhåbentlig lykkes det hurtigt at få de to fine streger

Jeg har også læst rigtig meget godt om stedet.

Tak for

Anmeld

1. marts 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Det er det samme med min mand, hans er også let nedsat men dem der var er der liv nok i

Jeg har så slet ikke været gravid at all, så er spændt/nervøs over undersøgelserne for har ingen ide om hvad der er galt..

jeg  for dig

Hvad går den 1 samtale ud på i Dronninglund?

Er det hvor man gennemgår de svar man har fået eller? - og hvad med passage undersøgelse? ved du noget om det? (har du fået den lavet eller?

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

jeg  for dig

Er det hvor man gennemgår de svar man har fået eller? - og hvad med passage undersøgelse? ved du noget om det? (har du fået den lavet eller?

Jeg har fået et langt brev fra klinikken hvori der er spørgeskemaer, en side til manden og 3 sider til mig. Der er spørgsmål på begge sider af papiret så det er nærmere 2 sider til manden der skal udfyldes, og 6 til mig.

Der står også at de til samtalen vil gennemgå spørgeskemaet med os, og sikre sig at de har alle de oplysninger de skal bruge (blodprøver)
De foretager så en gynækologisk undersøgelse og en ultralydsscanning af livmoder og æggestokke.

Jeg har ikke fået tjekket passage i æggestokkene.

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

jeg  for dig

Og du skal være sikker på at du er vaccineret mod røde hunde.

Anmeld

1. marts 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Og du skal være sikker på at du er vaccineret mod røde hunde.

Er det ikke den man får som barn eller?

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Er det ikke den man får som barn eller?

jo det tror jeg. Min læge havde bare ikke oplyst klinikken omkring det, så de skrev at jeg skulle undersøge det Og jeg er vaccineret, heldigvis. For hvis jeg ikke var skulle jeg vaccineres, og så vil der gå yderlig 3 måneder før jeg måtte blive gravid.

Anmeld

1. marts 2013

esioul

o1Mutte skriver:

jo det tror jeg. Min læge havde bare ikke oplyst klinikken omkring det, så de skrev at jeg skulle undersøge det Og jeg er vaccineret, heldigvis. For hvis jeg ikke var skulle jeg vaccineres, og så vil der gå yderlig 3 måneder før jeg måtte blive gravid.

Det må næsten stå i mit vacc kort jeg har fra jeg var barn

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Det må næsten stå i mit vacc kort jeg har fra jeg var barn

Ja det tror jeg Det var også bare så du var opmærksom på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.