Jeg melder mig forsigtigt herinde - med nyt brugernavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.899 visninger
43 svar
3 synes godt om
28. februar 2013

esioul

Jeg er pt igang med de sidste undersøgelser hos lægen og bliver derefter henvist til Dronninglund med henblik på behandling.

Jeg håber at lære en masse dejlige personer at kende her igennem siden (har allerede lært nogle skønne tøser at kende)

Ha' en god dag alle sammen.

De som kender mig må meget gerne lige ansøge igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Stumpe27

esioul skriver:

Jeg er pt igang med de sidste undersøgelser hos lægen og bliver derefter henvist til Dronninglund med henblik på behandling.

Jeg håber at lære en masse dejlige personer at kende her igennem siden (har allerede lært nogle skønne tøser at kende)

hvordan skal man vide hvem du er når du ikke skriver dit tidligere brugernavn

Anmeld

28. februar 2013

esioul

Stumpe27 skriver:

hvordan skal man vide hvem du er når du ikke skriver dit tidligere brugernavn

Jeg havde skrevet det, men gider ikke man kan søge på tidligere indlæg fra min gamle profil. - Så må se om jeg finder folk igen

Anmeld

28. februar 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

hhaharJeg er pt igang med de sidste undersøgelser hos lægen og bliver derefter henvist til Dronninglund med henblik på behandling.

Jeg skal til 2. Iui kl 14.30 i dronninglund i dag... du kan glæde dig over at de er fantastiske jordnære og enormt søde har du spørgsmål så skriver du bare

Anmeld

28. februar 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

Jeg skal til 2. Iui kl 14.30 i dronninglund i dag... du kan glæde dig over at de er fantastiske jordnære og enormt søde har du spørgsmål så skriver du bare

Det vil jeg helt sikkert benytte mig af :0) må jeg ansøge dig? held og lykke

Anmeld

28. februar 2013

tarkoflen

Rigtig meget held og lykke med undersøgelserne, jeg håber det bliver godt og l får rigtig god hjælp! Kender kun lidt til Dronninglund gennem ander, men er sikker på, det er skønne mennesker, det synes jeg de fleste der har været i behandling, ligemeget hvor de har fået hjælp, så er der søde mennesker, der har viet deres liv til at hjælpe os, der ikke selv kan finde ud af det der med at lave børn

Anmeld

28. februar 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Det vil jeg helt sikkert benytte mig af :0) må jeg ansøge dig? held og lykke

Selvfølgelig må du det

Anmeld

28. februar 2013

**Ønskebabyen

Rigtig meget held og lykke

I skal nok blive super glade for at være tilknyttet Dronninglund - det er vi ihvertfald. Og du skriver også bare til mig, hvis der er noget du vil vide.
Vi har været igennem to ICSI forsøg, dog kun med en ÆO.

Anmeld

28. februar 2013

Stivdie

esioul skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for, at det bliver Jeres tur rigtig, rigtig snart, søde

Anmeld

28. februar 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Rigtig meget held og lykke

I skal nok blive super glade for at være tilknyttet Dronninglund - det er vi ihvertfald. Og du skriver også bare til mig, hvis der er noget du vil vide.
Vi har været igennem to ICSI forsøg, dog kun med en ÆO.

Må jeg benytte mig af at have dig på vennelisten?

Jeg vil helt sikkert få brug for svar på spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.