Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er prinsessen min
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ups
StineW79 skriver: Dejlig datter du har! Og sikken en fin lille kat! Vh stine
Dejlig datter du har! Og sikken en fin lille kat! Vh stine
DAs mor skriver: De har rigtigt meget glæde af hinanden! Den lille ser meget op til den store og den store viser gerne vejen de giver hinanden mange kram i løbet af dagen og siger begge uopfordret at de elsker og savner hinanden men selvfølgelig skændes de også som andre søskende gør Vi har aldrig oplevet jalousi fra den stores side - han var bare klar til at blive storebror og har taget sig af sin lillebror fra dag 1 (han har i dag sagt at han gerne vil have en lillesøster også )
De har rigtigt meget glæde af hinanden! Den lille ser meget op til den store og den store viser gerne vejen de giver hinanden mange kram i løbet af dagen og siger begge uopfordret at de elsker og savner hinanden men selvfølgelig skændes de også som andre søskende gør Vi har aldrig oplevet jalousi fra den stores side - han var bare klar til at blive storebror og har taget sig af sin lillebror fra dag 1 (han har i dag sagt at han gerne vil have en lillesøster også )
Dejligt! Her er det nok mest alberte der har mest sjov ud af at kigge på thea. Der er ingen der ka få alberte til at grine som thea.
Thea var også bare klar til at blive storesøster. Og tror ik alberte var meget mere en 14 dage gammel, da thea kom og sage at nu ville hun gerne be om en lillebror. Sjovt som de vil ha det modsatte af det de fik! Har sagt at det må hun snakke med sin far om Vh stine
Maja88 skriver: Ups
Uhmmmm pizza! Thea elsker også at lave pizza!
Maja88 skriver: Her er prinsessen min
Hvor er i søde!
StineW79 skriver: Uhmmmm pizza! Thea elsker også at lave pizza!
Hun ville gerne lave den.. men spise den gad hun ik.. hun var vildt imponeret over der skulle "makrel" på
Skønne guldklumper der er her i tråden Her er min trold
Det første er hun et par timer gammel, det midterste fra i efterårs og det sidste er fra søndag morgen i nattøj, hvor hun hjalp farmand med at bage boller
StineW79 skriver: Det er da vildt så meget de 2 ligner hinanden! Dejlige unger! Det er sjovt at du syntes thea ligner mig, for når man ser billeder af kærsten som barn, ka man næsten ik se forskel på thea og ham. Og alberte ligner mig som baby. Men bliver altid så glad når andre, syntes at de ligner mig! Vh stine
Det er da vildt så meget de 2 ligner hinanden! Dejlige unger!
Det er sjovt at du syntes thea ligner mig, for når man ser billeder af kærsten som barn, ka man næsten ik se forskel på thea og ham. Og alberte ligner mig som baby.
Men bliver altid så glad når andre, syntes at de ligner mig! Vh stine
Maja88 skriver: Hehe kan høre du ikke har set theas far
Hehe kan høre du ikke har set theas far
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128