mine unger. vis også gerne jeres!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
AlberteSophie skriver:

Tusind tak (:

hun er 5 mdr inden længe er hun et halvt år. Det går alt for hurtigt!

Ja jeg syntes godt nok det er frygtelig som tiden flyver afsted. Ville næsten ønske at det gik lidt langsommere denne gang! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Hvor er han dejlig! Er det en rigtig nutella krukke?? Vh stine

Mange tak:-):-):-) Jeps 5kg:-):-):-)

Anmeld

28. februar 2013

StineW79

Maja88 skriver:

Det går super.. tænker et besøg derude snart.. hvad har de på programmet i om 14dage

Uha det ka jeg ik lige huske, ka af en eller anden grund ik gå ind på siden, fra i-paden. Må lige spørge T når han kommer! 

Thea ville i hvert fald blive glad for at se dig!

Anmeld

28. februar 2013

StineW79

Tauf skriver:

Mange tak:-):-):-) Jeps 5kg:-):-):-)

Ej det er jo helt vildt. Der er jo til 1 års forbrug!! Eller i mit tilfælde 14 dages forbrug! Mummmmsss! Vh stine

Anmeld

28. februar 2013

Mamalou

Marita skriver:

Ej, må bare sige, at han er godt nok en lækker lille dreng Ham har I haft godt held med

Tusind tak

Anmeld

28. februar 2013

trunte89

Her er min trunte. Billederne er i omvendt rækkefølge. 

og kan så lige tilføje, at man åbenbart godt kan tilføje flere billeder fra iPad.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2013

LinLin

StineW79 skriver:

Hvor ser de søde ud! Har de meget ud af hinanden endnu? Tænker med de 4 års forskel! Her er der jo også 4 års forskel, på thea og alberte. De er jo så bare 4 1/2 år og 8 mdr. Vh stine

De har rigtigt meget glæde af hinanden! Den lille ser meget op til den store og den store viser gerne vejen de giver hinanden mange kram i løbet af dagen og siger begge uopfordret at de elsker og savner hinanden men selvfølgelig skændes de også som andre søskende gør

Vi har aldrig oplevet jalousi fra den stores side - han var bare klar til at blive storebror og har taget sig af sin lillebror fra dag 1 (han har i dag sagt at han gerne vil have en lillesøster også )

Anmeld

28. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Ej det er jo helt vildt. Der er jo til 1 års forbrug!! Eller i mit tilfælde 14 dages forbrug! Mummmmsss! Vh stine

Vi var i sommer hus med mine moster og onkler og fætre og kusiner . Min fætter på 24 havde de sendt til tyskland og så kom han så hjem med den:-):-)

Anmeld

28. februar 2013

StineW79

trunte89 skriver:

Her er min trunte. Billederne er i omvendt rækkefølge. 

og kan så lige tilføje, at man åbenbart godt kan tilføje flere billeder fra iPad.

Dejlig datter du har! Og sikken en fin lille kat! Vh stine

Anmeld

28. februar 2013

maryjane

StineW79 skriver:

Hvor ser hun bare sød ud! Er helt vild med de grønne farver på billede nr 3!! Vh stine

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.