FrkRaarup skriver:
Jamen hun er fra d. 18.02.13. Så 9 dage gammel er hun.
Vi skal betale de første 4440kr.. Problemet er bare at vi selv lægger ud!
Alt omkring kommunen og andet er først lige blevet sat i gang. Da min kærestes barsel er udskudt, og der skal søges om tabt arbejdsfortjeneste, har han ikke fået udbettalt ret meget. Så det hele går MEGET stramt pt.
HÅBER (

) sådan, at kommunen IKKE afslår vores ansøgning.. For så er vi satme på røven.
Følelserne, afmagt, frustration og hvad der ellers følger med er helt sikkert (forholdsvis) ens over hele linjen.
Dog har vi mange operationer vi skal igennem, og den første hun snart skal igennem er en 'høj risiko' operation.. Så vi (prøver) at tage en af gangen.
Mange mange tak 
Ja, vi måtte også ligge pengene ud til at starte med og vores datter blev opereret 5 Dec, så vi var rimelig ramte på pengepungen. Kommunen skal nok godkende jeres ansøgning - vi havde i hvert fald ikke nogen problemer med det.
Jeg håber og tror på det bedste for jeres lille datter 

De er heldigvis super dygtige idag, selvom det er en ringe trøst når man skal ligge sit barn på briksen. Det var i hvert fald vores længste dag nogensinde. Vores datter er "kun" opereret en gang. 3 dage på intensiv og 4 dage på børneafd. men der var selvfølgelig lidt bump på vejen, men ellers gik det rigtig godt. Og det er nogle meget søde mennesker man møder på alle afd.
På børneafd. kommer der engang imellem nogen fra foreningen "Hjertebarn". Dem talte jeg med et par gange. Både for at få talt ud med nogen som har stået i det samme, men også for at få et afbræk.
Nu hvor det er længere forløb jeres pige skal igennem vil i sikkert have nytte af at blive meldt ind i Hjertebarn, man får nogle gode tilbud, som f.eks at komme gratis til Lalandia en uge, eller en weekend betalt i Middelfart, alt sammen ting hvor man er sammen med andre i lignende situation. Derudover er der forskellige arrangementer hvor man kan mødes med forældre i den region man bor. Der er dog størst fremmøde i region Midtjylland.
Mange
herfra