Laves pas hos politiet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Leneur

Baagøe skriver:

Ja, jeg bliver altså bare så harm på dine vegne

Det er godt Linda. Altid godt at vide jeg ikke er ene om at systemet nogen gange har nogle meget store brister.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Tip!

Da jeg fik lavet pas til min søn, indkaldte jeg eksen til møde i sf. han ville ikke skrive under. 

Jeg henvendte mig til politiet, så aner jeg ikke hvor meget de har hevet i ham, men de vurderede sagen og jeg fik lov til at lave et pas til min søn med kun min underskrift. 

Når det skal fornyes, så satser jeg på at jeg har den fulde fm.. 

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Nemesis skriver:

længe leve rettens uvidenhed om hvilke besværligheder det giver!

Nogle gange skulle der virkelig være erfaring som kriterie for visse personer som sidder og skal lave afgørelser.

Ha ha ja, det er godt nok op ad af bakke og nogle omveje jeg skal ud på i ny og næ og også grotesk et sted at jeg er alene om at tage vare på hende men ikke selv kunne bestemme ret meget i det store billede.

Anmeld

27. februar 2013

wamse

Leneur skriver:

Ha ha ja, det er godt nok op ad af bakke og nogle omveje jeg skal ud på i ny og næ og også grotesk et sted at jeg er alene om at tage vare på hende men ikke selv kunne bestemme ret meget i det store billede.

Arhmen det er simpelthen latterligt

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Twinkle little star skriver:

Da jeg fik lavet pas til min søn, indkaldte jeg eksen til møde i sf. han ville ikke skrive under. 

Jeg henvendte mig til politiet, så aner jeg ikke hvor meget de har hevet i ham, men de vurderede sagen og jeg fik lov til at lave et pas til min søn med kun min underskrift. 

Når det skal fornyes, så satser jeg på at jeg har den fulde fm.. 

Hvor lang tid tog det?

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

wamse skriver:

Arhmen det er simpelthen latterligt

Ja det er sgu' så...

Anmeld

27. februar 2013

Tip!

Leneur skriver:

Hvor lang tid tog det?

Det kan jeg slet ikke huske, det er 2 år siden. Først indkaldelse til statsforvaltningen, møde, og så kontakt til politi. Fra politiet overtog sagen gik der ca 14 dage før jeg havde mit papir på at jeg kunne få det lavet.. 

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Twinkle little star skriver:

Det kan jeg slet ikke huske, det er 2 år siden. Først indkaldelse til statsforvaltningen, møde, og så kontakt til politi. Fra politiet overtog sagen gik der ca 14 dage før jeg havde mit papir på at jeg kunne få det lavet.. 

Okay. Jeg ringede jo til statsforvaltningen, der sagde jeg skulle gå direkte til politiet, så det burde da ikke tage så lang tid igen.
Hvor gammel er din søn? Og har du også været alene med ham altid??

Anmeld

27. februar 2013

Tip!

Min søn er 4 år.. Har været gennem rets sager, møder i sf i en uendelighed.. min søn har ikke set hans far i 4 år til maj. Sønnike var 6 mdr.

jeg bliver "stalket" herinde, så skriver ikke så meget.  

Anmeld

27. februar 2013

Tip!

Leneur skriver:

Okay. Jeg ringede jo til statsforvaltningen, der sagde jeg skulle gå direkte til politiet, så det burde da ikke tage så lang tid igen.
Hvor gammel er din søn? Og har du også været alene med ham altid??

Glemte at citere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.