Laves pas hos politiet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
26 svar
9 synes godt om
27. februar 2013

Leneur

Ja vi har jo ingen kontakt til Silje's biofar men har jo desværre fælles forældremyndighed, så ringede til stf, for at høre hvordan og hvorledes og fik at vide jeg kunne gå til politiet og forhåbentligt vil de lave et pas til hende men er der noget særligt jeg skal tage med, udover det gamle pas og et nyt billede? Håber der er nogen der har prøvet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Leneur

Leneur skriver:

Ja vi har jo ingen kontakt til Silje's biofar men har jo desværre fælles forældremyndighed, så ringede til stf, for at høre hvordan og hvorledes og fik at vide jeg kunne gå til politiet og forhåbentligt vil de lave et pas til hende men er der noget særligt jeg skal tage med, udover det gamle pas og et nyt billede? Håber der er nogen der har prøvet det.

Skal lige siges at jeg heller ikke ved hvor han bor henne eller noget som helst andet omkring hans liv og levned.

Anmeld

27. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Leneur skriver:

Jeg undrer mig lige her, er det ikk på borgerservice man får lavet pas ?

Anmeld

27. februar 2013

Nemesis

Jo det er hos borgerservice man får lavet pas. Tror du er nødt til at høre på borgerservice først om de vil forny det uden faderens underskrift og ellers må politiet jo opspore manden.

Synes så i øvrigt du skal søge fuld forældremyndighed ellers får du samme problem med skole, næste pas, evt. skoleskift osv.

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Olivia's Moar skriver:

Jeg undrer mig lige her, er det ikk på borgerservice man får lavet pas ?

Jo men det er poltiet der skal afgøre om jeg må få lavet pas til hende, eller evt. opstøve hendes biofar, så han kan give samtykke til at hun må et pas.

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Nemesis skriver:

Jo det er hos borgerservice man får lavet pas. Tror du er nødt til at høre på borgerservice først om de vil forny det uden faderens underskrift og ellers må politiet jo opspore manden.

Synes så i øvrigt du skal søge fuld forældremyndighed ellers får du samme problem med skole, næste pas, evt. skoleskift osv.

Har været i landsretten men fik ikke medhold, så nu skal tiden bare gå og så prøver jeg så sandelig igen. De mente ikke at ingen kontakt var tungtvejende grunde nok til at jeg skulle have den selv.

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

Leneur skriver:

Har været i landsretten men fik ikke medhold, så nu skal tiden bare gå og så prøver jeg så sandelig igen. De mente ikke at ingen kontakt var tungtvejende grunde nok til at jeg skulle have den selv.

Det er bare så vanvittigt

Anmeld

27. februar 2013

Leneur

Baagøe skriver:

Det er bare så vanvittigt

Kan vi hurtigt blive enige om Linda men må prøve igen om et par år.

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

Leneur skriver:

Kan vi hurtigt blive enige om Linda men må prøve igen om et par år.

Ja, jeg bliver altså bare så harm på dine vegne

Anmeld

27. februar 2013

Nemesis

Leneur skriver:

længe leve rettens uvidenhed om hvilke besværligheder det giver!

Nogle gange skulle der virkelig være erfaring som kriterie for visse personer som sidder og skal lave afgørelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.