må han godt det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
19 svar
3 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

min x er kontant hjælps modtager og har været det i over 4 år siden. har så fundet ud af at han i alt den tid har fået kh som forsørger! må han godt få det når vores barn bor hos mig? han ser hende to gange om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det tror jeg faktisk er i orden,for man får også et tillæg,når man betaler børnebidrag.

Men hvis du er i tvivl,kan du altid kontakte kommunen og spørger,de må om nogle kunne svare på det. 

Anmeld

27. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

min x er kontant hjælps modtager og har været det i over 4 år siden. har så fundet ud af at han i alt den tid har fået kh som forsørger! må han godt få det når vores barn bor hos mig? han ser hende to gange om måneden

Hm nej det tror jeg ikke han må når barnet ikke bor ved ham så er han jo ikke forsøger og slet ikke når han kun ser sit barn 2gange om mdr

Anmeld

27. februar 2013

betski

Anonym skriver:

Barnets adresse er vel hos dig og det tjekker kommunen da. Så kan ikke se, hvordan han har kunne stå som forsørger?

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

ja kan ikke helt forstå det og han betaler ikke Børne penge det ligger kommunen ud. han har ikke pengene til det siger han så derfor vil han ikke betale

Anmeld

27. februar 2013

Nemesis

han ER jo forsørger! Når man er forælder..uanset om man har barnet boende eller ej - er han jo forsøger og han bidrager vel til barnets forsørgelse ved at betale børnebidrag??

Samtidig skal han ved samvær sørge for barnets forsørgelse også.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

han ER jo forsørger! Når man er forælder..uanset om man har barnet boende eller ej - er han jo forsøger og han bidrager vel til barnets forsørgelse ved at betale børnebidrag??

Samtidig skal han ved samvær sørge for barnets forsørgelse også.

har da ikke fået så meget som en øre fra ham. kommunen ligger ud da han ikke vil betale. selvom han får mange penge i bolig støtte og klarer sig rimelig fint.

Anmeld

27. februar 2013

hesøth

Anonym skriver:

har da ikke fået så meget som en øre fra ham. kommunen ligger ud da han ikke vil betale. selvom han får mange penge i bolig støtte og klarer sig rimelig fint.

Ja men de opkræver jo pengene af ham hver måned, så jo han betaler, selvom det ikke er direkte til dig.

Det med forsørger ved jeg ingenting om

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Ja men de opkræver jo pengene af ham hver måned, så jo han betaler, selvom det ikke er direkte til dig.

Det med forsørger ved jeg ingenting om

han siger selv til mig at han ikke betaler! min mor fik heller aldrig en øre af min far selvom han har en stor gæld i dag vil han heller ikke betale. forstår det ikke helt var det mig så havde jeg da betalt hver måned da man har et ansvar og man kan jo trække halvdelen fra i skat

Anmeld

27. februar 2013

Mettefpigen

Nej det må han ikk.. Det er kun der hvor barnets adresse står der er forsørger.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.