Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det tror jeg faktisk er i orden,for man får også et tillæg,når man betaler børnebidrag.
Men hvis du er i tvivl,kan du altid kontakte kommunen og spørger,de må om nogle kunne svare på det.
Anonym skriver: min x er kontant hjælps modtager og har været det i over 4 år siden. har så fundet ud af at han i alt den tid har fået kh som forsørger! må han godt få det når vores barn bor hos mig? han ser hende to gange om måneden
min x er kontant hjælps modtager og har været det i over 4 år siden. har så fundet ud af at han i alt den tid har fået kh som forsørger! må han godt få det når vores barn bor hos mig? han ser hende to gange om måneden
Barnets adresse er vel hos dig og det tjekker kommunen da. Så kan ikke se, hvordan han har kunne stå som forsørger?
Nemesis skriver: han ER jo forsørger! Når man er forælder..uanset om man har barnet boende eller ej - er han jo forsøger og han bidrager vel til barnets forsørgelse ved at betale børnebidrag??Samtidig skal han ved samvær sørge for barnets forsørgelse også.
han ER jo forsørger! Når man er forælder..uanset om man har barnet boende eller ej - er han jo forsøger og han bidrager vel til barnets forsørgelse ved at betale børnebidrag??Samtidig skal han ved samvær sørge for barnets forsørgelse også.
Anonym skriver: har da ikke fået så meget som en øre fra ham. kommunen ligger ud da han ikke vil betale. selvom han får mange penge i bolig støtte og klarer sig rimelig fint.
har da ikke fået så meget som en øre fra ham. kommunen ligger ud da han ikke vil betale. selvom han får mange penge i bolig støtte og klarer sig rimelig fint.
Ja men de opkræver jo pengene af ham hver måned, så jo han betaler, selvom det ikke er direkte til dig.
Det med forsørger ved jeg ingenting om
hesøth skriver: Ja men de opkræver jo pengene af ham hver måned, så jo han betaler, selvom det ikke er direkte til dig. Det med forsørger ved jeg ingenting om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128