Anonym skriver:
Min kæreste sagede for sjov igår noget med det er eiffeltårnet og kom ind på om jeg aldrig har tænk på at have en andem mand med i sengen og så sagde jeg nej? Og er tilfres nok med ham...
Så var jeg dum nok til at spørger om han da ville have en kvinde mere med.. Og ja det kunne da være sjovt men det kommer jo aldrig til at ske og mit svar var NEJ! ! Og vi havde lagt lidt op til sex men jeg mistede total løsten og han sporte mig så hvorfor.. Ja fordi jeg ikke syntes det er fedt at du syntes du kunne være sjovt og have en anden kvinde med i sengen.. Så kom han med det ville alle mænd da gerne dem der siger nej er tør bare ikke sige sandheden... Og det ville jeg jo ikke mene for vis ens mand var tilfres med det han havde ville han da ikke syntes det ville være 'sjovt' at have en kvinde mere med
Eller er det bare mig der er nærtagene syntes det sårede mig og føler bare ikke jeg er god nok når han har haft tanken om det kunne være sjovt at have en mere med? Eller går alle mænd med den tanke?
Han brugte osse den at han kunne da osse godt tænke sig en ferrari men det kommer heller aldrig til at ske men det syntes jeg over hovedet ikke man kan sammenline.
Er det bare mig der bare skal glemme det og lade hver at ligge mere i det?
Tak for i læste med
Hahaha tror ikke alle mænd ville det. Det har måske noget med selvopfattelse at gøre. Min mand siger at han ikke ville, da han er træt nok efter en kvinde

Og det køber jeg faktisk for det er aætid mig der vil ha mere.
Men tror altså der er mange mænd som siger de gerne vil, fordi det er noget macho, at sige man ikke ville ha to kvinder i sengen, er som at indrømme man har den mindste penis for mamge mænd. Men hvis de blev sat med to model kvinder i sengen tror jeg de fleste ville tvivle så meget på deres egne evner, at den aldrig ville komme op og stå
Anmeld