vil alle mænd gerne prøve at have 2kvinder i sengen? ?? !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.339 visninger
21 svar
17 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste sagede for sjov igår noget med det er eiffeltårnet og kom ind på om jeg aldrig har tænk på at have en andem mand med i sengen og så sagde jeg nej? Og er tilfres nok med ham...
Så var jeg dum nok til at spørger om han da ville have en kvinde mere med.. Og ja det kunne da være sjovt men det kommer jo aldrig til at ske og mit svar var NEJ! ! Og vi havde lagt lidt op til sex men jeg mistede total løsten og han sporte mig så hvorfor.. Ja fordi jeg ikke syntes det er fedt at du syntes du kunne være sjovt og have en anden kvinde med i sengen.. Så kom han med det ville alle mænd da gerne dem der siger nej er tør bare ikke sige sandheden... Og det ville jeg jo ikke mene for vis ens mand var tilfres med det han havde ville han da ikke syntes det ville være 'sjovt' at have en kvinde mere med

Eller er det bare mig der er nærtagene syntes det sårede mig og føler bare ikke jeg er god nok når han har haft tanken om det kunne være sjovt at have en mere med? Eller går alle mænd med den tanke?

Han brugte osse den at han kunne da osse godt tænke sig en ferrari men det kommer heller aldrig til at ske men det syntes jeg over hovedet ikke man kan sammenline.

Er det bare mig der bare skal glemme det og lade hver at ligge mere i det?
Tak for i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Ka+Ma=Be

Ja sådan tror jeg langt de fleste mænd tænker med undtagelser selvfølgelig. Tror ikke jeg har talt med en mand der ikke har haft tanken men en fantasi behøves jo ikke blive til virkelighed. Jeg har da også haft forskellige fantasier som jeg ved aldrig bliver virkelighed og det ønsker jeg heller ikke nødvendigvis.

Anmeld

27. februar 2013

B&J

jeg kan godt forstå du blev lidt efter han havde sagt det, men tror det er en drøm mange drømmer om ikke både mænd men også kvinder en ekstra kvinde eller en ekstra mand, men mange ved det bliver til fantasien og sådan er det bare .... også slår de det ud af hovede igen

jeg har også spurgt min kæreste lige ud om han ville have en dame ekstra med og det vil han ikke og det er jeg glad for, men jeg tænder heller ikke på kvinder overhovede.... så det er dejligt

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

27. februar 2013

wamse

Hmm jeg ville ikke tage det som, at min kæreste ikke er tilfreds med mig

Jeg har da også fantasier, som ikke lige indebærer mn kæreste, men ville da aldrig udleve dem, når jeg jo elsker og er sammen med min kæreste.
Uhh jeg ku da fx godt lige dyrke et par omgange med Brad Pitt, men det er jo ikke lig med, at jeg ikke synes min kæreste tilfredsstiller mig, for det gør han.

Du spurgte ham jo om det, og jeg synes det er godt, at han fortæller sandheden

Men ja, jeg tror at mange mænd fantaserer om 2 kvinder på en gang

Anmeld

27. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Min kæreste sagede for sjov igår noget med det er eiffeltårnet og kom ind på om jeg aldrig har tænk på at have en andem mand med i sengen og så sagde jeg nej? Og er tilfres nok med ham...
Så var jeg dum nok til at spørger om han da ville have en kvinde mere med.. Og ja det kunne da være sjovt men det kommer jo aldrig til at ske og mit svar var NEJ! ! Og vi havde lagt lidt op til sex men jeg mistede total løsten og han sporte mig så hvorfor.. Ja fordi jeg ikke syntes det er fedt at du syntes du kunne være sjovt og have en anden kvinde med i sengen.. Så kom han med det ville alle mænd da gerne dem der siger nej er tør bare ikke sige sandheden... Og det ville jeg jo ikke mene for vis ens mand var tilfres med det han havde ville han da ikke syntes det ville være 'sjovt' at have en kvinde mere med

Eller er det bare mig der er nærtagene syntes det sårede mig og føler bare ikke jeg er god nok når han har haft tanken om det kunne være sjovt at have en mere med? Eller går alle mænd med den tanke?

Han brugte osse den at han kunne da osse godt tænke sig en ferrari men det kommer heller aldrig til at ske men det syntes jeg over hovedet ikke man kan sammenline.

Tak for i læste med

Ja syntes du var lidt nærtagende Men det er selvfølgelig nok fordi jeg selv er ret afslappet med hensyn til sex.

Jeg tænker da selv på at en trekant kunne være fedt at prøve (altså med en pige mere), men tror ikke jeg ville kunne gøre det hvis det kom til stykket.
Min kæreste ville da nok også kunne se det sjove i det, men ligesom mig, så tror jeg heller ikke han ville kunne gennemfører det

Det er en fantasi, og ikke alle fantasier kan udleves eller tør og blive gennemført selvom man tror man kan inde i sit hoved

Så ja, glem det. Har du ikke også ting/ønsker/drømme (ligesom med ferrarien) som du kunne tænke dig, men som nok aldrig kommer til at ske? Det er det samme for din kæreste, han ved nu nok hvor din grænse går og som sagt er det ikke engang sikkert han selv tør og være med i en trekant når det endeligt kommer til stykket

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for i læste med

nej ikke alle mænd drømmer om en trekant, langt de fleste gør det rigtigt - men ikke alle

Anmeld

27. februar 2013

modesty

Tak for i læste med

Jeg tror at du skal arbejde lidt på dit selvværd. 

Det er sundt og godt at have seksuelle fantasier og lyster. Nogle af dem kommer man til at føre ud i livet, andre ikke, men de kan være med til at tilføje lidt krydderi til sexlivet, så at sige. Så jeg kan ikke se problemet.

Har du aldrig kigget efter andre mænd? Eller fantaseret om andre end din kæreste? Det betyder vel ikke at du ikke elsker eller tænder på din kæreste? Der er da forhåbentlig plads til mere end én person i vores fantasier - ellers ville det nok blive lidt kedeligt i længden. 

Anmeld

27. februar 2013

DitteFisk

Det er trist at det sårede dig, men manden gav dig jo bare hans ærlige mening om en fantasi, så det synes jeg ikke han skal høre dårligt for  Du spurgte jo selv, og det ville da være fjollet af ham at svare noget andet, hvis han har en drenget fantasi om 2 piger. Og det må vel siges at være en harmløs fantasi, det kunne være værre  Jeg ville bare have grinet af ham.. eller det har jeg gjort, for min kæreste synes også det kunne være sjovt med flere piger, men nul putte  Det kan ikke såre mig. Det er jo ikke fordi han bare gerne vil være sammen med en anden, og der er jo stor forskel på (og lang vej fra) fantasi til virkelighed. 

Det bevirker måske desværre bare at han ikke vil fortælle dig ærligt om en fantasi en anden gang, og det ville da næsten være ærgerligt at man ikke kan snakke åbent om den slags og stadig bevare den gode stemning

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ja syntes du var lidt nærtagende Men det er selvfølgelig nok fordi jeg selv er ret afslappet med hensyn til sex.

Jeg tænker da selv på at en trekant kunne være fedt at prøve (altså med en pige mere), men tror ikke jeg ville kunne gøre det hvis det kom til stykket.
Min kæreste ville da nok også kunne se det sjove i det, men ligesom mig, så tror jeg heller ikke han ville kunne gennemfører det

Det er en fantasi, og ikke alle fantasier kan udleves eller tør og blive gennemført selvom man tror man kan inde i sit hoved

Så ja, glem det. Har du ikke også ting/ønsker/drømme (ligesom med ferrarien) som du kunne tænke dig, men som nok aldrig kommer til at ske? Det er det samme for din kæreste, han ved nu nok hvor din grænse går og som sagt er det ikke engang sikkert han selv tør og være med i en trekant når det endeligt kommer til stykket

Hehe okay det er jo nok bare mig så men tror jeg nu godt han ture når det kom til stykket.. Men jeg tog det nok for personligt fordi jeg ikke har nogen selvtillid

Jo jeg har en døm som aldrig kommer til at ske og den handler om ikke at være syg mere..

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja i har nok ret alle sammen det handler om mit selværre jeg har ingen selvtillid og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.. Og han må da gerne have fantasire og vi har da osse snakket om flere men jeg har bare ikke brug for at høre om det vis det indebærre andre kvinder ville virkelig ønske jeg havde mere selværre bare at være nøgen forand min kæreste som jeg har været sammen med siden 25-09-10 føler jog mig utilpas...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.