Er lidt i vildrede. angående gæstedagpleje (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Sujan

Månsson skriver:

Jeg er lidt både og må jeg sige... Går de ikke i legestue sammen din dp og gæste dp så der kan hun jo ha observeret/snakket med jeres dp.. Tænker da det er ret naturligt at så små børn får en formiddags lur om det er hjemme eller i dp.. og i og med de fleste danske børn sover for lidt kan der jo være en pointe

Tak for dit svar.. er helt okay med at hun skal have en formiddagslur..
Det prøver vi også at indføre. Men er lidt svært nogle dage.

Hun sover fra 19-19.30 til 6.30. Og så kan hun sove fra 11-14. Får hun formiddagslur sover hun fra 8-8.30 og så igen fra 11.30, 12-14.30..
Så synes hun sover godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Sujan

Månsson skriver:

Jeg er lidt både og må jeg sige... Går de ikke i legestue sammen din dp og gæste dp så der kan hun jo ha observeret/snakket med jeres dp.. Tænker da det er ret naturligt at så små børn får en formiddags lur om det er hjemme eller i dp.. og i og med de fleste danske børn sover for lidt kan der jo være en pointe

Hun sover fra 19-19.30 til 6.30. Og så kan hun sove fra 11-14. Får hun formiddagslur sover hun fra 8-8.30 og så igen fra 11.30, 12-14.30..

Anmeld

27. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Dit barn skal selvfølgelig ikke rette sig ind efter dp, men hun skal rette sig ind efter børnene. Men når det så er sagt så kan det være hun kender dit barn via legestue. Jeg vil nok spørge hende om hun synes at hun kender barnet så godt på få timer? Så kan det være hun kommer med en forklaring. 

Men det med morgenlur. Hvis dit barn har brug for den og du har mulighed for at give hende den, så fair nok. Men det, der undrer mig. Puttes alle børnene samme tid. I min drengs vuggestue bliver børnene puttet hvis de er meget trætte udenfor den faste "puttetid". Og de børn der menes at have brug for to lure får jo bare det. Så hvis hun synes at hun virker træt, kan hun så ikke bare putte hende? 

Anmeld

27. februar 2013

Sujan

mor:) skriver:

Dit barn skal selvfølgelig ikke rette sig ind efter dp, men hun skal rette sig ind efter børnene. Men når det så er sagt så kan det være hun kender dit barn via legestue. Jeg vil nok spørge hende om hun synes at hun kender barnet så godt på få timer? Så kan det være hun kommer med en forklaring. 

Men det med morgenlur. Hvis dit barn har brug for den og du har mulighed for at give hende den, så fair nok. Men det, der undrer mig. Puttes alle børnene samme tid. I min drengs vuggestue bliver børnene puttet hvis de er meget trætte udenfor den faste "puttetid". Og de børn der menes at have brug for to lure får jo bare det. Så hvis hun synes at hun virker træt, kan hun så ikke bare putte hende? 

Er helt okay med formiddagsluren. Har jeg også snakket med min faste dagpleje om.. så det er helt okay.
Hun kender hende ikke fra legestue eller noget. For spurgte min dagplejemor. Og hun kendte hende ikke. Hun ville have været på besøg hos hende med Maja så de lige kunne møde hinanden.
Men skulle have haft en anden gæstedagpleje, men blev så lavet om i sidste øjeblik, så kunne de ikke nå

Anmeld

27. februar 2013

Kløver

Sujan skriver:

Tal for dit svar.. er meget rart at høre at jeg ikke er helt galt på den. Håber virkelig jeg har misforstået hende.

Håber

Anmeld

27. februar 2013

Moma

Jeg ville være paf, hvis jeg fik den besked. Jeg er large med mange ting, men det er normalt at DP eller GDP retter ind efter børnenes rutiner. Selvfølgelig er det fair nok at få nogle råd, som man kan rette sig efter, hvis det er barnets behov. 

Men det er da klart dit barn ikke er tryg der endnu, når hun lige er begyndt i DP igen og hurtigt skal i gæstepleje. 

Synes det er rigtigt fint, at su får en snak med hende, og hvis det ikke fører til noget, ville jeg bede om en anden bæste gang. 

Anmeld

27. februar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Sujan skriver:

Jeg synes også at hun sover godt

Kh

Ella

dagplejer

Anmeld

7. marts 2013

Musen5

blev lidt nysgerrig... Har du fundet ud af noget? Har du fået en andet GDP?

Anmeld

7. marts 2013

Mamalou

StineW79 skriver:

Syntes da du ska be om at få en anden gæstedp. Vil da i alle højste grad mene at hun burde ku finde ud af at passe sit job. 

Og nej tror heller ik at hun ka lære dit barn at kende på et par timer! Vh stine

Jeg er også enig. Hun lyder rigtig træls Din datter reagerer på at være et nyt sted, hvilket er et sundhedstegn. 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.