Er det svært af fuld-spartle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Jeg vil vildt gerne have spartlet vores køkken, det er skævt og væv'et der er sat op hænger slet ikke fast og jeg blir vanvittig

Men er det nemt set at fuldspartle?

Eller nogen der ved en ca kvm pris hvis en maler skulle gøre det?

Men kan man godt spartle ovenpå løs væv?? Tænker at det løsner sig mere? Tror i hvert fald du skal skrabe det løse væv af. Jeg brugte forresten spray spartelmasse, det er mindst lige så nemt som rullespartel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

SKR

Det bliver jo pænest når en maler gør det.

Min kæreste, som er maler, har regnet ud at det vil koste ca. 54 kr. pr. Kvm.
Det er med materialer, løn, slibning og moms.

Håber det hjælpe

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Men kan man godt spartle ovenpå løs væv?? Tænker at det løsner sig mere? Tror i hvert fald du skal skrabe det løse væv af. Jeg brugte forresten spray spartelmasse, det er mindst lige så nemt som rullespartel

Nej nej, al væv blir rykket af

Spray spartel?

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Altså det ser jo ganske nemt ud, men det skulle ikke undre mig at jeg laver riller, klatter osv.

Tænker dog fed struktur da det ikke er glattet, gad vide om man ikke bare sku rulle på også male

altså når vi trækker spartlen kan vi i hvert fald ikk undgå at man kan se overlapninger. men dem sliber man af bagefter man sliber let alle ujævnheder af.

det fungere fint hos os.vi har også rå væg.. maleren sagde det var lidt sværre på væv men at det også blev okay.

bagefter skal det lige grundes også males direkte på

Anmeld

26. februar 2013

Rockertand

Håber det hjælpe

Vi har indhentet mange tilbud, og de har alle ligget lige 250 inkl. moms pr. kvm, men det er selvfølgelig helt færdigpris med væv, grundet og malet.

TS: Prøv at google "fuldspartling pris".

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

SKR skriver:

Håber det hjælpe

Det var billigt! I hvert fald i forhold til der var en der skrev 250 pr. kvm....

Tror du ik din kæreste sku ha et par dages spartler - job hos mig

Anmeld

26. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Nej nej, al væv blir rykket af

Spray spartel?

Jeg var så priviligeret at en af vores venner er sælger af maskiner til malere så jeg lånte en maskine der sprayer spartelmassen på. Den kører på trykluft og har en snabel man sænker ned i en balje fyldt med spartelmasse og så bliver det sprøjtet på væggene ligesom en malersprøjte. Det skal selvfølgelig glittes ligesom rullespartlen blev. Jeg kunne spartle hele hytten på ingen tid.
Nu er vi ved at lave det sidste badeværelse og der spartler jeg i hånden og det er nu heller ikke så bøvlet endda.
Men som en anden nævner så skal det slibes og efterspartles (ligesom man ville gøre ved skruehuller osv) inden man maler, jeg mener også vi rullede med forankringsgrunder inden maling men er ikke sikker :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.