Er det svært af fuld-spartle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.341 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil vildt gerne have spartlet vores køkken, det er skævt og væv'et der er sat op hænger slet ikke fast og jeg blir vanvittig

Men er det nemt set at fuldspartle?

Eller nogen der ved en ca kvm pris hvis en maler skulle gøre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg vil vildt gerne have spartlet vores køkken, det er skævt og væv'et der er sat op hænger slet ikke fast og jeg blir vanvittig

Ja det syntes jeg.. nu har jeg gjord det i hele vores hus og man kan godt se forskel på første og sidste rum.. også tager det langtid hvis man er perfektionist som jeg

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det syntes jeg.. nu har jeg gjord det i hele vores hus og man kan godt se forskel på første og sidste rum.. også tager det langtid hvis man er perfektionist som jeg

Det er dog kun et rum, mit køkken, men det er stort

Jeg har det bare ikke godt med, at det tager for lang tid, så derfor ender det nok med en proff, men aner ikke hvor de er henne af prismæssigt?

Anmeld

26. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Det er dog kun et rum, mit køkken, men det er stort

Jeg har det bare ikke godt med, at det tager for lang tid, så derfor ender det nok med en proff, men aner ikke hvor de er henne af prismæssigt?

Første gang er jo altid sværest og alt efter underlag os også sviner det jo os af pommeren til.. Det ved jeg simpelthen ikke vi gør alt hva vi kan selv så har ingen idé om priser

Anmeld

26. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Pris kan jeg desværre ikke hjælpe med da vi gør det selv men det er nemt nok, har fuldspartlet hele vores hus (knap 300 m2) selv.

Anmeld

26. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Prisen er ca 250 kr inkl moms pr kvm., færdigpris, Jylland.

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

vi skulle til at gøre det i vores børneværelse men så fortalte maleren at rulle spartel var meget nemmere..du ruller det på med en rulle også klatter du efter med en spartel bagefter..

http://www.youtube.com/watch?v=AlLkMOKZ-4o

her er en video..du kan gøre det uden på væv hvis det sidder rigtigt rigtig godt fast

Anmeld

26. februar 2013

1990h

1990h skriver:

vi skulle til at gøre det i vores børneværelse men så fortalte maleren at rulle spartel var meget nemmere..du ruller det på med en rulle også klatter du efter med en spartel bagefter..

her er en video..du kan gøre det uden på væv hvis det sidder rigtigt rigtig godt fast

glatter*

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Altså det ser jo ganske nemt ud, men det skulle ikke undre mig at jeg laver riller, klatter osv.

Tænker dog fed struktur da det ikke er glattet, gad vide om man ikke bare sku rulle på også male

Anmeld

26. februar 2013

Bshizzle

Vi er igang med at total renovere vores lejlighed, og da gik min Mor og jeg i krig med at fuld-spartle nogle vægge 

Og må være ærlig at sige det lykkes sku godt 

En Maler kom og kiggede på det og sagde det var sku super 

Det kræver en god gang kræfter i armene/skulderne og lave store bevægelser.. Let! 

Og lad det tørre.. Og brug der efter f.eks et bræt vir sandpapiret sidder fast på (i jem & fix kan man få en rigtig sandpapir-stang-ting! Ellers) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.