I behandling for at få nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Søger nogen der har erfaring med at have fået første barn naturligt, men hvor nr 2 skulle laves i behandling på den ene eller den anden måde Jeg skal til at undersøges da vi har prøvet at få nr 2 meget, meget længe.

Knus til jer og tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

modesty

Jeg kan ikke hjælpe, da vi kun har ét barn, lavet med IVF. Men hvis du ikke selv er klar over det, vil jeg blot informere om at I skal betale for det selv, da I har et barn i forvejen.

Må jeg spørge hvorfor din mand ikke også skal undersøges? Det er standard at man både undersøger manden og kvinden, og selvom det er lykkes én gang før, kan det jo godt være at han har nedsat sædkvalitet.

Pøj pøj med det hele. 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan ikke hjælpe, da vi kun har ét barn, lavet med IVF. Men hvis du ikke selv er klar over det, vil jeg blot informere om at I skal betale for det selv, da I har et barn i forvejen.

Må jeg spørge hvorfor din mand ikke også skal undersøges? Det er standard at man både undersøger manden og kvinden, og selvom det er lykkes én gang før, kan det jo godt være at han har nedsat sædkvalitet.

Pøj pøj med det hele. 

Det er ikke noget jeg har fået at vide, men tog det næsten som en selvfølge da vi jo har barn i forvejen

Jeg tror bare lægen vil starte med mig og viser det sig at der ikke er noget galt, tror jeg da man vil se på ham også

Tak for det

Anmeld

27. februar 2013

Anonym

Hej anonym
Vi har fået 2 børn på naturlig vis, og skal i behandling om lidt for at få nr 3, pga pco. Jeg skal have hormoner jeg selv betaler, for at sætte min menstruation og ægløsning igang, derefter enten have sex hjemme eller inseminering, det kommer an på flere ting, som afgør, lige pt lyder det til det bliver inseminationen, som er det foretrukne. dette skal vi ikke betale for

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej anonym
Vi har fået 2 børn på naturlig vis, og skal i behandling om lidt for at få nr 3, pga pco. Jeg skal have hormoner jeg selv betaler, for at sætte min menstruation og ægløsning igang, derefter enten have sex hjemme eller inseminering, det kommer an på flere ting, som afgør, lige pt lyder det til det bliver inseminationen, som er det foretrukne. dette skal vi ikke betale for

Okay tak for dit svar, jeg krydser for jer

Anmeld

27. februar 2013

Anonym

Anonym skriver:

Okay tak for dit svar, jeg krydser for jer

Tusind tak og lige over

Ved ikke om et videre forløb ville koste noget, hvor man får taget æg ud og sat op, tror det hedder IVF/ICSI

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak og lige over

Ved ikke om et videre forløb ville koste noget, hvor man får taget æg ud og sat op, tror det hedder IVF/ICSI

Tak

Ja jeg ved intet om det, men det har da bestemt betydning hvilken behandling man evt skulle have og hvad det ville koste

Anmeld

27. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er ikke noget jeg har fået at vide, men tog det næsten som en selvfølge da vi jo har barn i forvejen

Jeg tror bare lægen vil starte med mig og viser det sig at der ikke er noget galt, tror jeg da man vil se på ham også

Tak for det

Jeg tror tit lægen vil starte med manden, for det er jo ret nemt at finde ud af om hans sæd fungerer det er noget mere bøvlet alle de undersøgelser du skal igennem, og det er jo spildt ulejlighed og spild af penge, hvis det er sæden den er gal med!

Så jeg ville nok sende manden afsted først

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror tit lægen vil starte med manden, for det er jo ret nemt at finde ud af om hans sæd fungerer det er noget mere bøvlet alle de undersøgelser du skal igennem, og det er jo spildt ulejlighed og spild af penge, hvis det er sæden den er gal med!

Så jeg ville nok sende manden afsted først

Rigtig meget held og lykke med det!

Jeg har allerede en tid ved lægen, men kan godt se hvad du mener

Når jeg kommer ind til ham vil jeg sige spørge til det du skriver og mange tak

Anmeld

27. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har allerede en tid ved lægen, men kan godt se hvad du mener

Når jeg kommer ind til ham vil jeg sige spørge til det du skriver og mange tak

Det var da så lidt tror faktisk de fleste læger spørger om manden er blevet undersøgt, fordi det er så nemt for dem lige at få det ordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.