Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:Jeg ville også rigtig gerne have været med... men med den kvalme jeg har haft i dag var det nok ok at jeg blev hjemme..Dejligt at I hyggede Jer og jeg glæder mig til næste gang når jeg selv skal med (for næste gang er der bare ikke nogen pligtopfyldende Caroline overfor arbejde når de alligevel svigter mig)knus Caroline som glæder sig til at se billleder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sweet1978 skriver:Hmm, kvalme afviger lige fra tråden og siger håber da det er "gode tegn" vi ved jo hvad I går og håber på....
Caroline86 skriver:tak søde.. ja, vi håber og håber!!!Fik du taget gode billeder du kan lægge ud?knus
Diana... skriver:Ihh selv tak det var bare super hyggeligt, jeg smiler stadig Og Lucas er bare træt hi hi han er gået til køjs Rosa er din arm kommet sig og er det hele stoppet med at klikke Ihh glæder mig os bare til næste gang som jeg synes vi skal gøre i slut juli start august hvor jeg håber der kommer mange flere Mette smide du ikke lige et par billeder Stort knus Diana som bare har hygget sig dejligt og som var ved at falde i søvn på vejen hjem godt det var mette der kørte
MetteT skriver:Ja sådan som jeg kørte ku vi sgu nemt være blevet upopulære på den jyske motorvej.. Totalt mormor altså..
petersmor skriver:Hvad mener du med det???Knus Mormor
Diana... skriver:Griner meget højt ha ha... Så bedstemor kørsel det
Diana... skriver:Ha ha ja turen i århus var nu sjovere griner...
Undskyld mor.. Dårlig sammenligning egentlig, for tror sgu bestemt Kathrines mormor havde klaret det noget bedre end hendes mor...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128