Møde Århus idag - Tak for en dejlig eftermiddag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. juni 2009

Sweet1978

Vil lige sige tak til de 6 der mødte op for en dejlig/hyggelig stund. Aktiv snak og grinen - det var en god oplevelse og jeg vil klart deltage en anden gang. Glæder mig til at se billederne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

A.

ja billeder bilelder jeg vil se billeder..øv øv jeg ikke kun ta´med

Anmeld

21. juni 2009

Leneur

Super dejligt at i hyggede jer.... Håber der bliver en næste gang uden sygdom.

Anmeld

21. juni 2009

Miss BananaHammock

Selvtak Glæder mig til næste gang i park med madpakker og endnu flere dejlige unger!!

Anmeld

21. juni 2009

MetteT

Ja selv tak.. Det var bare super hyggeligt, dejligt at møde jer allesammen.. Jeg er også helt sikkert klar en anden gang...

Knus Mette

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

agnieszka skriver:

ja billeder bilelder jeg vil se billeder..øv øv jeg ikke kun ta´med

Ja det var ærgrligt du ikke kunne være der. Nu har jeg jo haft en del kontakt til dig og Caroline86 også over FB så kunne have været sjovt at møde jer irl. Men det gør vi bare en anden gang.

Anmeld

21. juni 2009

cille22

Dejligt at i havde en god dag, håber jeg selv kan deltage næste gang, men skulle jo møde op til mit eget bryllup.

Hilsen cecilie

Anmeld

21. juni 2009

louisepigen23

snøft... ville bare så gerne have været med....
men er glad for at i hyggede jer

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville også rigtig gerne have været med... men med den kvalme jeg har haft i dag var det nok ok at jeg blev hjemme..
Dejligt at I hyggede Jer og jeg glæder mig til næste gang når jeg selv skal med (for næste gang er der bare ikke nogen pligtopfyldende Caroline overfor arbejde når de alligevel svigter mig)
knus Caroline som glæder sig til at se billleder

Anmeld

21. juni 2009

Diana...

Ihh selv tak det var bare super hyggeligt, jeg smiler stadig   Og Lucas er bare træt hi hi han er gået til køjs  

Rosa er din arm kommet sig  og er det hele stoppet med at klikke 

Ihh glæder mig os bare til næste gang som jeg synes vi skal gøre i slut juli start august  hvor jeg håber der kommer mange flere  

Mette smide du ikke lige et par billeder 

Stort knus Diana som bare har hygget sig dejligt og som var ved at falde i søvn på vejen hjem godt det var mette der kørte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.