Den værste dag i mit liv !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

MorDk

Faith skriver:

http://www.netdoktor.dk/sundhed/fakta/rotavirus.htm

Adeno virus kan jeg simpelthen ikke greje, for der står det er den hyppigste årsag til øjeninfektioner

Hmmm mystisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Faith

MorDk skriver:

Hmmm mystisk!

Ja meget. Det må jeg lige have undersøgt. Det var ikke det der blev fokuseret på da Jonathan blev indlagt. De sammenkoblede det at han blev blå med hans astmatiske bronkitis. Maveinfektionen var bare "bonusinfo"

Anmeld

26. februar 2013

Mokka

Sikken voldsomoplevelse  Rigtig synd for jer... God bedring med ham..

Anmeld

26. februar 2013

Faith

MorDk skriver:

Hmmm mystisk!

http://www.patient.co.uk/health/Adenovirus-Gastroenteritis.htm

Der er åbenbart forskellige Adeno vira

Anmeld

26. februar 2013

Babydrøm

Bassemor<3 skriver:

Vores lille søn havde været syg lørdag eften, han kastede op, men så var der ikke mere, og han sov ok til søndag morgen. Målte temp. og han havde ingen feber.
Søndag morgen kaster han op midt i morgenmaden, måler temp. ingen feber.
han er ret pjevset og pyller resten af søndagen. aff. har han ikke meget af da han ikke rigtig ville spise.
Mandag (igår) tog vi til egen læge kl. 11 som sagde at det nok var noget omgangssyge, og han tog nogle blodprøver og så blev vi sendt hjem på skånekost.

Kl. 16:30 sikker han og leger på gulvet da han begynder at græde, jeg tager ham op og han kan slet ikke styre hans hovede, han stopper med at græde OG med at trække vejret ! Jeg panikker total han laver total flitsbue og bliver helt stiv i ryggen og kæben. han begynder at blive blå og der kommer fråde ud af munden på ham.

Jeg panikker fulstændig og skriger til manden at han skal ringe 112. Mens han snakker med 112 sidder jeg bare på gulvet med sønne i armene og skriger, han trækker nu vejret MEGET lidt, og jeg hører på et tidspunkt manden spørge "lever han" jeg panikker og tænker GØR HAN EGENTLIG DET ! og lytter efter, der er meget lidt vejrtrækning.

Falck ankommer og tager sig af situationen derfra, vi kører babu til børnemodtagelsen. han får to anfald mere i ambulancen.

Vi fandt ud af at han har Rotavirus og en anden virus, tror den hed adeno men kan ikke huske det præcis. Det var det der havde forsaget anfaldene. vi var indlagt til idag hvor han næsten var som han plejer.

GODT man kun får rotavirus EN gang ! jeg var sikker på at min søn skulle dø og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget SÅ uhyggeligt ! jeg havde tænkt feberkramper men gik i panik, for han havde på intet tidspunkt fra lørdag til han fik kramper, feber.

Idag har han det nogenlunde og er ved at tæske de dumme virusser helt til helvede.

Tak fordi du læste med

Ej det lyder forfærdeligt! Rigtig god bedring med ham 

Anmeld

26. februar 2013

Annette A

Sikke et chok at få. God bedring med ham.

Anmeld

26. februar 2013

Bassemor<3

Det er begge vira i maven, i hvert fald dem vores søn havde. Det var FRYGTELIGT ! og der går lang tid før jeg igen tør ikke at have babyalarm på ham når han sover !!

Anmeld

26. februar 2013

Bassemor<3

Faith skriver:

Præcis det samme skete for os for en lille måned siden!

Fandt Jonathan blå i barnevognen med meget sparsom vejrtrækning. Fuld udrykning til børnemodtagelsen.

I hans afføring fandt de Rhotavirus og Adenovirus.

Go bedring med jeres lille dreng.

ej hvor uhyggeligt !! Hvordan har jeres søn haft det siden ? har der været mere og hvornår kom i hjem fra hospitalet ? Sorry alle spørgsmålene

Anmeld

26. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Bassemor<3 skriver:

Vores lille søn havde været syg lørdag eften, han kastede op, men så var der ikke mere, og han sov ok til søndag morgen. Målte temp. og han havde ingen feber.
han er ret pjevset og pyller resten af søndagen. aff. har han ikke meget af da han ikke rigtig ville spise.
Mandag (igår) tog vi til egen læge kl. 11 som sagde at det nok var noget omgangssyge, og han tog nogle blodprøver og så blev vi sendt hjem på skånekost.

Kl. 16:30 sikker han og leger på gulvet da han begynder at græde, jeg tager ham op og han kan slet ikke styre hans hovede, han stopper med at græde OG med at trække vejret ! Jeg panikker total han laver total flitsbue og bliver helt stiv i ryggen og kæben. han begynder at blive blå og der kommer fråde ud af munden på ham.

Jeg panikker fulstændig og skriger til manden at han skal ringe 112. Mens han snakker med 112 sidder jeg bare på gulvet med sønne i armene og skriger, han trækker nu vejret MEGET lidt, og jeg hører på et tidspunkt manden spørge "lever han" jeg panikker og tænker GØR HAN EGENTLIG DET ! og lytter efter, der er meget lidt vejrtrækning.

Falck ankommer og tager sig af situationen derfra, vi kører babu til børnemodtagelsen. han får to anfald mere i ambulancen.

Vi fandt ud af at han har Rotavirus og en anden virus, tror den hed adeno men kan ikke huske det præcis. Det var det der havde forsaget anfaldene. vi var indlagt til idag hvor han næsten var som han plejer.

GODT man kun får rotavirus EN gang ! jeg var sikker på at min søn skulle dø og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget SÅ uhyggeligt ! jeg havde tænkt feberkramper men gik i panik, for han havde på intet tidspunkt fra lørdag til han fik kramper, feber.

Idag har han det nogenlunde og er ved at tæske de dumme virusser helt til helvede.

Tak fordi du læste med

sender jer en krammer

Anmeld

26. februar 2013

Lauras mor

Bassemor<3 skriver:

Tak fordi du læste med

Nej, hvor en forfærdenlig oplevelse!!

God bedring til ham.

Får alle den der virus? :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.