Vores lille søn havde været syg lørdag eften, han kastede op, men så var der ikke mere, og han sov ok til søndag morgen. Målte temp. og han havde ingen feber.
Søndag morgen kaster han op midt i morgenmaden, måler temp. ingen feber.
han er ret pjevset og pyller resten af søndagen. aff. har han ikke meget af da han ikke rigtig ville spise.
Mandag (igår) tog vi til egen læge kl. 11 som sagde at det nok var noget omgangssyge, og han tog nogle blodprøver og så blev vi sendt hjem på skånekost.
Kl. 16:30 sikker han og leger på gulvet da han begynder at græde, jeg tager ham op og han kan slet ikke styre hans hovede, han stopper med at græde OG med at trække vejret ! Jeg panikker total han laver total flitsbue og bliver helt stiv i ryggen og kæben. han begynder at blive blå og der kommer fråde ud af munden på ham.
Jeg panikker fulstændig og skriger til manden at han skal ringe 112. Mens han snakker med 112 sidder jeg bare på gulvet med sønne i armene og skriger, han trækker nu vejret MEGET lidt, og jeg hører på et tidspunkt manden spørge "lever han" jeg panikker og tænker GØR HAN EGENTLIG DET ! og lytter efter, der er meget lidt vejrtrækning.
Falck ankommer og tager sig af situationen derfra, vi kører babu til børnemodtagelsen. han får to anfald mere i ambulancen.
Vi fandt ud af at han har Rotavirus og en anden virus, tror den hed adeno men kan ikke huske det præcis. Det var det der havde forsaget anfaldene. vi var indlagt til idag hvor han næsten var som han plejer.
GODT man kun får rotavirus EN gang ! jeg var sikker på at min søn skulle dø og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget SÅ uhyggeligt ! jeg havde tænkt feberkramper men gik i panik, for han havde på intet tidspunkt fra lørdag til han fik kramper, feber.

Idag har han det nogenlunde og er ved at tæske de dumme virusser helt til helvede.
Tak fordi du læste med