Den værste dag i mit liv !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.690 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Bassemor<3

Vores lille søn havde været syg lørdag eften, han kastede op, men så var der ikke mere, og han sov ok til søndag morgen. Målte temp. og han havde ingen feber.
Søndag morgen kaster han op midt i morgenmaden, måler temp. ingen feber.
han er ret pjevset og pyller resten af søndagen. aff. har han ikke meget af da han ikke rigtig ville spise.
Mandag (igår) tog vi til egen læge kl. 11 som sagde at det nok var noget omgangssyge, og han tog nogle blodprøver og så blev vi sendt hjem på skånekost.

Kl. 16:30 sikker han og leger på gulvet da han begynder at græde, jeg tager ham op og han kan slet ikke styre hans hovede, han stopper med at græde OG med at trække vejret ! Jeg panikker total han laver total flitsbue og bliver helt stiv i ryggen og kæben. han begynder at blive blå og der kommer fråde ud af munden på ham.

Jeg panikker fulstændig og skriger til manden at han skal ringe 112. Mens han snakker med 112 sidder jeg bare på gulvet med sønne i armene og skriger, han trækker nu vejret MEGET lidt, og jeg hører på et tidspunkt manden spørge "lever han" jeg panikker og tænker GØR HAN EGENTLIG DET ! og lytter efter, der er meget lidt vejrtrækning.

Falck ankommer og tager sig af situationen derfra, vi kører babu til børnemodtagelsen. han får to anfald mere i ambulancen.

Vi fandt ud af at han har Rotavirus og en anden virus, tror den hed adeno men kan ikke huske det præcis. Det var det der havde forsaget anfaldene. vi var indlagt til idag hvor han næsten var som han plejer.

GODT man kun får rotavirus EN gang ! jeg var sikker på at min søn skulle dø og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget SÅ uhyggeligt ! jeg havde tænkt feberkramper men gik i panik, for han havde på intet tidspunkt fra lørdag til han fik kramper, feber.

Idag har han det nogenlunde og er ved at tæske de dumme virusser helt til helvede.

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Janni.

Puha sikke en omgang.

Håber han snart er rask igen. God bedring.

Anmeld

26. februar 2013

B&J

nej nej nej stakkels jer alle sikke en grim oplevelse jeg ser jer en masse tanker og håber i alle snart har det godt igen

Anmeld

26. februar 2013

bøllen

Pu ha kan slet ikke forestille mig hvor frygtelig det måtte være.

Til dig. Håber I kommer jer over det grimme chok.

Anmeld

26. februar 2013

SHERO

Puhh det lyder slet ikke sjovt Jeg har prøvet min søn fik feberkramper, og det synes jeg var uhyggeligt, det her lyder bestemt også som et mareridt...

god bedring med ham...

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Åh hvor grimt! Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ville have reageret. Godt han er ok

Anmeld

26. februar 2013

Clisolka

Sikke en oplevelse i har haft!! Godt han er ok - god bedring med ham 

Anmeld

26. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Bassemor<3 skriver:

Vores lille søn havde været syg lørdag eften, han kastede op, men så var der ikke mere, og han sov ok til søndag morgen. Målte temp. og han havde ingen feber.
Søndag morgen kaster han op midt i morgenmaden, måler temp. ingen feber.
han er ret pjevset og pyller resten af søndagen. aff. har han ikke meget af da han ikke rigtig ville spise.
Mandag (igår) tog vi til egen læge kl. 11 som sagde at det nok var noget omgangssyge, og han tog nogle blodprøver og så blev vi sendt hjem på skånekost.

Kl. 16:30 sikker han og leger på gulvet da han begynder at græde, jeg tager ham op og han kan slet ikke styre hans hovede, han stopper med at græde OG med at trække vejret ! Jeg panikker total han laver total flitsbue og bliver helt stiv i ryggen og kæben. han begynder at blive blå og der kommer fråde ud af munden på ham.

Jeg panikker fulstændig og skriger til manden at han skal ringe 112. Mens han snakker med 112 sidder jeg bare på gulvet med sønne i armene og skriger, han trækker nu vejret MEGET lidt, og jeg hører på et tidspunkt manden spørge "lever han" jeg panikker og tænker GØR HAN EGENTLIG DET ! og lytter efter, der er meget lidt vejrtrækning.

Falck ankommer og tager sig af situationen derfra, vi kører babu til børnemodtagelsen. han får to anfald mere i ambulancen.

Vi fandt ud af at han har Rotavirus og en anden virus, tror den hed adeno men kan ikke huske det præcis. Det var det der havde forsaget anfaldene. vi var indlagt til idag hvor han næsten var som han plejer.

GODT man kun får rotavirus EN gang ! jeg var sikker på at min søn skulle dø og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget SÅ uhyggeligt ! jeg havde tænkt feberkramper men gik i panik, for han havde på intet tidspunkt fra lørdag til han fik kramper, feber.

Idag har han det nogenlunde og er ved at tæske de dumme virusser helt til helvede.

Tak fordi du læste med

Puha, sikke en oplevelse
Godt i fandt ud af hvad det var, og at han er i bedring

Anmeld

26. februar 2013

tweety2060

God bedring med ham!! Lyder meget som de samme symptomer som ved feberkramper, og det er absolut heller ikke sjovt!! Godt han er ved at være sig selv igen!!

Anmeld

26. februar 2013

betiinsen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.