Udenlandsk paktikant i din børnehave? - afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hej

Der har flere gange været praktikanter i vores børns børnehave. Det går helt fint. De hjælper de voksne, går til hånde og leger med børnene - men de har ikke været alene med børnene, og de har ikke haft ansvar for forældrerkontakten.

Mit bedste råd ville være at være positiv og aktiv og respondere, når ungerne tager kontakt. Ikke vær bange for at snakke med dem. Nogle af praktikanterne, vi har set, har været lidt tafatte og generte, og de har stort set holdt sig lidt for sig selv og bare observeret livet omkring sig, men både børn og voksne har elsket de praktikanter, som har kastet sig ud i leg med børnene og turdet at deltage. De har været en ekstrabonus!

Jeg forstår godt, at du er nervøs, men du kommer til at få det rigtig morsomt!

Tak! Det vil jeg virkelig prøve. Jeg er ret genert, og især hvis jeg ikke forstår hvad andre siger, men nogle gange er det også vigtigt at blive mindet om at man skal være imødekommene

Jeg er begyndt at samle nogle lege sammen som børn i Danmark leger, eller de fleste gør, som jeg tænker på at tage med. Det ville kunne være sjovt at vise dem nogle nye sjove lege. Jeg tror også at det er en klar fordel at jeg har med børn at gøre - de tager det jo ikke så tungt med fejl og sådan. Nogle af mine klassekammerater der skal arbejde i butikker, har det nok lidt hårdere end mig!

Men igen jeg er virkelig taknemmelig for din besked! Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Thea ville bestemt syntes det var rigtig fedt, og hun ville nok stille en masse spørgsmål ala " hvor kommer du fra? Hvorfor har du brune øjne, hvorfor taler du sjovt osv" og hun ville bare syntes du nok var et helt lille " mysterie" som hun sku opklare. Hun elsker alt hva der er anderledes, og det er ment som en god ting!!

Jeg ka heller ik se noget problem med det, med mindre du pludselig sku gå ind og opfylde en " voksen" stilling og stå alene med en flok unger! Rigtig god fornøjelse! Vh stine

Thea lyder virkelig kær! Jeg begynder at glæde mig mere og mere! Tusind tak for dit svar

Olivia

Anmeld

26. februar 2013

Ciss

Anonym skriver:

Tak! Det vil jeg virkelig prøve. Jeg er ret genert, og især hvis jeg ikke forstår hvad andre siger, men nogle gange er det også vigtigt at blive mindet om at man skal være imødekommene

Jeg er begyndt at samle nogle lege sammen som børn i Danmark leger, eller de fleste gør, som jeg tænker på at tage med. Det ville kunne være sjovt at vise dem nogle nye sjove lege. Jeg tror også at det er en klar fordel at jeg har med børn at gøre - de tager det jo ikke så tungt med fejl og sådan. Nogle af mine klassekammerater der skal arbejde i butikker, har det nok lidt hårdere end mig!

Men igen jeg er virkelig taknemmelig for din besked! Tusind tak

Det lyder som en god ide! - det skal nok blive populært. Hvilket land er det, du skal til?

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det lyder som en god ide! - det skal nok blive populært. Hvilket land er det, du skal til?

Jeg skal til tyskland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.