Min datter på 3,6 og en anden pige på 5 år, havde frosset i børnehaven i dag, så de havde fået lov til at komme ind og lege før tid. Jeg henter hende så og vi kommer hjem, hvor hun siger hun har fået fnuller i tissekonen. Først tror jeg bare at det er toiletpapir, da det godt kan forekomme, når hun tørrer sig selv men hun bliver ved med at grave frem, tror det fylder en 5-krone alt i alt og så er det fande'me skumgummi. Hvordan har du dog fået det ned i bukserne spørg jeg så. Det har... Pigen's navn... Gjort. Jamen hvordan... Jo, der var en pude der var gået i stykker og så gjorde hun det, dumme... Pigen's navn, siger hun. Min datter har egentligt haft så dejlig en dag men hver gang hun skulle ud at tisse, siger hun fnuller i tissekonen og prøver at tage mere ud men der er ikke mere.
Jeg har så 2 ting jeg gerne vil vide i forhold til hvordan jeg skal reagere.
1) I forhold til min datter. Hvad skal jeg sige og gøre, når min datter nævner det igen? Jeg er helt på bar bund men ved det kommer på bordet igen og igen.
2) Det skal fortælles i børnehaven, også uden at male fanden på væggen men jeg vil IKKE have det sker igen, da min datter er en meget følsom pige og hun skal sgu' føle sig tryg dernede.
Er bare så ked af at hun skal opleve sådan noget og vred og gal og lamslået. Og aner ikke hvad ben jeg skal stå på.
Anmeld