Nu som bloddoner :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

raca

jeg kommer aldrig til at være doner..

intil jeg fik børn vejde jeg for lidt, de tager ikke folk der vejer under 50 kg.

derefter ammede jeg eller var gravid i 6 år.. man må ikke amme eller være gravid.

og nu her er jeg så stoppet med antihistaminer og astma medicin at de heller ikke tager mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Asta&Alfred

Kloster skriver:

Så blev jeg godkendt som bloddoner. God oplevelse og har en følelse af, at jeg gør en god gerning.

Fik at vide at jeg også kunne blive knoglemarvsdoner og jeg sagde straks, at det havde jeg hørt gjorde ondt. Dette afslog sygeplejersken. Hun sagde, man kom i fuld nakose og det blev taget via en sprøjte ind ved hoften. Jeg fik nogle hæfter på det og tænker, at dette skal jeg da self også.

Man kan måske rede et menneske med blodkræft. Og dette kan jeg gøre ved bare at give lidt blod ell knoglemarv.

Nogen der har givet knoglemarv og hvad oplevelse har I?

Hvor er du sej - Det var noget vi alle burde gøre. Super god gerning:-)

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Kloster skriver:

Så blev jeg godkendt som bloddoner. God oplevelse og har en følelse af, at jeg gør en god gerning.

Fik at vide at jeg også kunne blive knoglemarvsdoner og jeg sagde straks, at det havde jeg hørt gjorde ondt. Dette afslog sygeplejersken. Hun sagde, man kom i fuld nakose og det blev taget via en sprøjte ind ved hoften. Jeg fik nogle hæfter på det og tænker, at dette skal jeg da self også.

Man kan måske rede et menneske med blodkræft. Og dette kan jeg gøre ved bare at give lidt blod ell knoglemarv.

Nogen der har givet knoglemarv og hvad oplevelse har I?

Godt initiativ! Jeg ville gerne være bloddonor, og har doneret 4 gange før jeg desværre fik livstidskarantæne..

Må man gerne donere knoglemarv, hvis man ikke må være bloddonor?

Anmeld

25. februar 2013

Kloster

M (: skriver:

Godt initiativ! Jeg ville gerne være bloddonor, og har doneret 4 gange før jeg desværre fik livstidskarantæne..

Må man gerne donere knoglemarv, hvis man ikke må være bloddonor?

Åh det tror jeg ikke. Men det er da værd at kontakte doner-kontoret på syghuset og forhører dig.

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Kloster skriver:

Åh det tror jeg ikke. Men det er da værd at kontakte doner-kontoret på syghuset og forhører dig.

Hm, ærgerligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.